۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

حاشیه یک انتخابات با حضور مجری معروف

یکی از اعضای مجمع با اعتراض شدید به خسروی‌وفا گفت: شما گفته بودید به گودرزی رای می‌دهید، اما به شفیع (مجری معروف برنامه ورزش و مردم) رای دادید. از شما که نماینده جانبازان هستید انتظار داشتیم برخلاف حرف خود عمل نکند.
کد خبر : ۱۴۷۶۶۱

صراط: پس از خروج نماینده سازمان بازرسی از مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی، این امر با اعتراض یکی از نامزدها همراه شد.

در ادامه حمیدرضا گودرزی که در انتخابات ریاست فدراسیون هاکی نتوانست حائز اکثریت آرا شود اعتراضی به نحوه‌ی برگزاری این انتخابات کرد. وی گفت: در این جلسه آقای شفیع سرپرست فدراسیون است و حق رای ندارد.

این اعتراض در پایان با صحبت‌های بهرام افشارزاده همراه شد که با صحبت‌های گودرزی مخالف بود و گفت: من از آقای گودرزی به دلیل صحبت‌هایی که مطرح کردند گله‌مند هستم. ایشان باید به آقای شفیع احترام می‌گذاشتند.

همچنین یکی از اعضای مجمع با اعتراض شدید به خسروی‌وفا گفت: شما گفته بودید به گودرزی رای می‌دهید، اما به شفیع رای دادید. از شما که نماینده جانبازان هستید انتظار داشتیم برخلاف حرف خود عمل نکند.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۲
۱
۰
با سلام خدمت همه هاکی بازان وطرفداران هاکی .از وزیر محترم ورزش وجوانان خواهشمندیم که به داد ما هاکی بازا مربیان وداوران هاکی برسن که به حدا هاکی جز یه پیکر بی جان دیگه چیزی ازش نمونده که نابودش کنند.