۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۶

تعداد تلفات دو انفجار امروز در عراق

منابع امنیتی عراق از کشته شدن چهار غیر نظامی عراقی و زخمی شدن ۱۵ نفر دیگر بر اثر دو انفجار خبر دادند.
کد خبر : ۱۴۷۷۸۲
صراط: به نقل از پایگاه خبری الحیاه، یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد که بر اثر انفجار یک بمب در روستای المشاهده منطقه الطارمیه، واقع در شمال بغداد دو غیر نظامی کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند.
در شهر موصل نیز یک منبع امنیتی اعلام کرد که تروریست ها یک بمب را به خودروی در منطقه باب الجدید واقع در مرکز شهر موصل چسباندند که در پی آن دو نفر شهروند عراقی دیگر کشته و هشت نفر دیگر نیز زخمی شدند.
منابع آگاه در عراق از کشته شدن 5 نیروی امنیتی و زخمی شدن 10 تن دیگر درپی انفجار انتحاری در نزدیکی یک ایست بازرسی در شهر سامرا در استان صلاح‌الدین خبر دادند.
منابع آگاه در عراق همچنین از کشته شدن پنج نیروی امنیتی و زخمی شدن 10 تن دیگر در پی انفجار انتحاری در نزدیکی یک ایست بازرسی در شهر سامرا در استان صلاح‌الدین خبر دادند.
یک منبع وابسته به پلیس استان الانبار اعلام کرد که مسئولان پلیس استان الانبار تصمیم به اعمال مقررات منع آمد و شد در شهر فلوجه از ساعت پنج امروز تا اطلاع ثانوی گرفته اند.
این منبع عراقی تاکید کرد که علت اتخاذ این تصمیم دریافت اطلاعاتی درباره تلاش گروه های مسلح برای انجام حملات به موسسات دولتی و غیر نظامیان است.
بر این اساس تدابیر امنیتی درباره افراد،خودروها و موتور سیکلت ها به اجرا در می آید و نیروهای امنیتی در مبادی ورودی و خروجی شهر و نزدیک مراکز دولتی برای مقابله با اهداف تروریست ها مستقر شده اند.
منبع: تسنیم