۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۱

نظر نیلسون درباره هم گروه‌های برزیل

دروازه‌بان برزيلي پرسپوليس گفت: گروه برزيل در جام جهاني نه سخت است و نه ساده و اين تيم مي‌تواند از گروهش صعود کند.
کد خبر : ۱۴۷۸۲۵
صراط: نيلسون کوريا جونيور در واکنش به قرعه‌کشي جام جهاني و همگروهي برزيل با کامرون، کرواسي و مکزيک، عنوان کرد: فکر مي‌کنم برزيل در گروه خوبي قرار دارد، اين گروه نه سخت است و نه ساده. برزيل مي‌تواند به مرحله بعد صعود کند.
 
وي در خصوص قرعه ايران در جام جهاني 2014 برزيل تاکيد کرد: بازي با آرژانتين اين مزيت را دارد که همه دنيا بازيکنان ايران را مي‌بينند و بازيکنان هم مقابل يک تيم بزرگ بازي مي‌کنند.
 
دروازه‌بان پرسپوليس با بيان اينکه تيم ملي فوتبال ايران شانس صعود از گروه خود را دارد، تصريح کرد: اگر ايران بتواند بوسني را شکست دهد و مقابل نيجريه هم امتياز کسب کند مي‌تواند در مرحله حذفي جام جهاني حضور پيدا کند.
 
نيلسون درباره مصدوميتش در بازي روز گذشته پرسپوليس و ذوب‌آهن گفت: در يک صحنه آرنج بازيکن حريف به پهلوي من خورد که باعث شد دچار درد شديد شوم. البته بايد بگويم که از ناحيه کتف مصدوم نشدم.
 
وي در مورد پيروزي پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن، اظهار داشت: بسيار خوشحالم که توانستيم 3 امتياز حساس بازي با ذوب‌آهن را به دست بياوريم. اميدوارم اين روند در باز‌هاي آينده هم ادامه دار باشد تا بتوانيم دوباره به صدر جدول برگرديم.
منبع: فارس