۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱
رئیس دانشگاه پیام نور چرام:

ترس آمریکا از بمب هسته‌ای بهانه است

رئیس دانشگاه پیام نور چرام گفت: ترس و واهمه آمریکا از بمب هسته‌ای فقط یک بهانه است زیرا آن‌ها می‌دانند که اسلام کشوری مسلمان است و اهل کشتار جمعی و قتل و خونریزی غیرنظامی ها نیست.
کد خبر : ۱۴۷۹۹۹

صراط: عصر امروز به مناسبت روز دانشجو جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور رئیس دانشگاه‌های پیام‌نور کهگیلویه و چرام و همچنین مسئولان شهرستانی در دانشگاه پیام نور چرام برگزار شد.

در این برنامه باقر کارگر ضمن تبریک روز دانشجو، اظهار کرد: دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای به دست نیامده است جز در سایه کوشش‌ها و تلاش‌هایی که دانشجویان، دانشگاهیان و اساتید جوان ایرانی از خود نشان دادند و به این شکل و سبک کشور را به اوج ترقی رساندند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام گفت: اگر از انرژی هسته نام برده می‌شود، نباید فورا اذهان به سمت بمب هسته‌ای برود، زیرا فناوری هسته‌ای کاربردهای فراوانی دارد که از جمله آن می‌توان به کاربرد در صنعت، اقتصاد، پزشکی، داروسازی و...اشاره کرد و به عبارتی امروزه اقتصاد و همه چیز کشورها به انرژی هسته‌ای وابسته است.

این مسئول اضافه کرد: ترس و واهمه آمریکا از بمب هسته‌ای فقط یک بهانه است زیرا آن‌ها می‌دانند که اسلام کشوری مسلمان است و اهل کشتار جمعی و قتل و خونریزی غیرنظامی‌ها نیست بلکه به دنبال این هستند که از حرکت رو به رشد ایران اسلامی جلوگیری کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور چرام تصریح کرد: اگر امروز ابر قدرت‌های جهان حاضر شدند که با ایران بر سر میز مذاکره بنشینند، نشان از حرکت و جنبش دانشجویی در درون کشور دارد و ما از دولت و دولتمردان انتظار داریم که تلاش کنند تا زحمات 30 ساله دانشجویان و ملت هدر نرود.

باقر کارگر در پایان افزود: ما به عنوان جامعه دانشگاهی اعلام می‌کنیم که به جز رژیم منحوس اسرائیل، مخالف ارتباط با هیچ کشوری نیستیم به شرطی که در این ارتباط و مذاکرات از خط قرمز عدول نشود و خط قرمز ما همان وابستگی و برگشتن به دوران قبل از انقلاب است.


منبع: فارس