۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
آیا پالیزدار در دفتر هاشمی رفسنجانی است؟

واکنش رجایی به همکاری پالیزدار با هاشمی

کد خبر : ۱۴۸۰۸۷
صراط: انتشار خبر همکاری عباس پالیزدار با دفتر مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی با واکنش غلامعلی رجایی مواجه شد. عباس پالیزدار که چند سال پیش به دلیل برخی افشاگری های فاقد اعتبار و نیز سوءاستفاده از موقعیت خود برای انتشار برخی اسناد حکومتی، محاکمه شده بود، در دفتر غلامعلی رجایی مشاور هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول به کار شده است. وی در خرداد سال ۸۸ در نامه ای از هاشمی رفسنجانی و خانواده اش عذرخواهی کرده بود.

غلامعلی رجایی مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به این خبر در صفحه فیس بوک خود نوشت: «از مشاهده این خبردروغ توسط این سایت هم خنده ام گرفت وهم دلم به حال دست اندرکاران آن سوخت.معلوم می شود این بنده های خدا که مدام به دنبال تکمیل سهمیه تعیین شده شان از بعضی جاها! در انتشارخبرهایی علیه آیت الله هاشمی و نزدیکان ایشان هستند وقتی هیچ بهانه ای ندارند به ناچار متوسل به جعل اخبار و دروغ بافی ودروغ تراشی هایی خنده دار از این دست می شوند تا به وظیفه شان عمل نمایند!» مشاور هاشمی رفسنجانی در ادامه نوشت: من در مجمع دفتری ندارم تا کسی در آن کار کند. کسانی که در این یکی ، دو سال کار من در مجمع، خصوصا در این ماه ها در اتاق مشاورین در مجمع به ملاقات من آمده اند یا بعضی که در دیدارهای مردمی آیت الله هاشمی حضور داشته اند و بعد نزد من آمده اند بر این گفته ام گواهی می دهند.

وی افزود:از آقای پالیزدار هم- که از چند ماه پیش با چند نفر برای مشورت در باره طرحی درباره تشکل فرزندان شهدای سراسر کشور و کهنه سربازهای جنگ به ملاقاتم آمده بود،- هیچ خبری نداشته و ندارم.

منبع: پارسینه