۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲
درخواست تشکیل مجمع به‌خاطر بی‌کفایتی رئیس فدراسیون

رئیس فدراسیون هندبال برکنار می‌شود؟

تعدادی از روسای هیئت‌های استانی با ارسال نامه به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش خواهان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون هندبال شدند.
کد خبر : ۱۴۸۱۱۶
صراط: تعدادی از روسای هیئت‌های استانی با ارسال نامه به نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش خواهان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون هندبال شدند. تمام نامه‌ها با موضوع "درخواست تشکیل مجمع عمومی به علت بی کفایتی مدیریت در فدراسیون هندبال" ارسال شده است.

در متن یکی از این نامه‌ها آمده است:

"احتراماً با عنایت به عملکرد بسیار ضعیف فدراسیون هندبال در زمان تصدی آقای جلال کوزه‌گری و بی‌توجهی به رشد و توسعه هندبال در سطح کشور و از دست دادن جایگاه رفیع هندبال ایران در آسیا و میادین بین‌المللی که همگی ناشی از سوءمدیریت شخص ریاست فدراسیون می‌باشد و عدم توجه ایشان به نقطه‌نظرات خانواده بزرگ هندبال و راهنمایی و مشورت‌های دلسوزان و خبرگان این رشته ورزشی جذاب و مهیج.

خواهشمند است برای برون‌رفت از وضعیت اسفناک موجود، با برگزاری و تشکیل مجمع عمومی فدراسیون هندبال با موضوعیت عدم کفایت رئیس فدراسیون هندبال موافقت و دستور تسریع در برگزاری مجمع را صادر فرمایید."

ریاست فدراسیون هندبال بر عهده جلال کوزه‌گری است.

هیئت‌های استانی خواسته‌اند تا در حال حاضر نامی از آنها برده نشود؛ این نامه‌ها در اختیار خبرگزاری فارس قرار دارد و در صورت نیاز منتشر خواهد شد.
منبع: فارس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند