۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲

دردیدارنمایندگان البرز باروحانی‌چه‌گذشت؟

نمایندگان استان البرز امروز با رئیس جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند و در این دیدار رئیس جمهوری بر تکمیل طرح‌های عمرانی البرز تاکید کرده است.
کد خبر : ۱۴۸۲۷۲

صراط: محمد جواد کولویند یکی از نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی گزارش این دیدار را در سایت شخصی خود منتشر کرده است.

کولیوند اظهار داشت: در این دیدار نمایندگان استان  ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان تازه تأسیس البرز، مسائل و مشکلات مربوط به حوزه انتخابیه را به اطلاع جناب آقای روحانی رساندند و در مورد آنها بحث و تبادل نظر کردند.

وی افزود: در این دیدار مسائل مربوط به قطار شهری کرج و توسعه ناوگان ریلی، متروی تهران – کرج – هشتگرد، بهبود وضعیت حمل‌ و نقل جاده‌ای از قبیل تکمیل اتوبان همت، تکمیل اتوبان تهران شمال تا شهرستانک، راه ارتباطی هشتگرد به طالقان و تعریض اتوبان‌های استان البرز، حوزه صنعت و معدن و کشاورزی و توسعه شهرک‌های صنعتی و طرح‌های اشتغال‌زایی ، رفع بیکاری و بهبود وضعیت اشتغال استان،  مباحث مربوط به ورزش و جوانان،  بهداشت و درمان و ساخت و تکمیل بیمارستان‌های استان، تسریع در اجرای طرح‌های گازرسانی و آبرسانی و تخصیص بودجه برای آنها مطرح شد و ایشان نیز دستورات لازم را صادر کردند.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در تشریح نشست امروز این مجمع با رئیس‌جمهور، از وعده روحانی برای تکمیل طرح‌های بیش‌ از 80 درصد پیشرفت در سال 93 خبر داد.

کولیوند در پایان خاطرنشان کرد‌: دکتر روحانی در نشست امروز گفت که استان البرز به علت همجواری با استان تهران از جایگاه مهم و حیاتی برخوردار است، از این‌ رو دولت نگاه ویژه‌ای به این استان دارد.

وی فضای این دیدار را بسیار خوب و نتیجه بخش توصیف کرد و افزود: در آینده نزدیک، مردم شریف استان البرز، نتایج این جلسه و پیگیری‌های نمایندگان خود را در استان خواهند دید.

منبع: فارس