۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶

میزان بدهی دولت به پیمانکاران راهساز

دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی ایران با اشاره به طلب حدود 4 هزار میلیارد تومانی پیمانکاران راهسازی از دولت، گفت: امیدوارم به زودی دوره سازندگی و رفع مشکلات هم به وجود بیاید.
کد خبر : ۱۴۸۴۲۴
صراط: علی آزاد  در خصوص میزان مطالبات پیمانکاران راهسازی از دولت، اظهار داشت: در حال حاضر کل پیمانکار راهساز از وزارت راه 4 هزار میلیارد تومان طلبکار هستند و دولت در تلاش است که زودتر پرداخت شود.

وی با اشاره با بیان اینکه در جلسه ای که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم موضوعات زیادی مطرح شده است، گفت: معتقدم که دولت در مورد کل کشور در حال شناخت مشکلات و مسایل است و ما هم در حدی مسایل را با وزیر مطرح کردیم.

رئیس انجمن شرکت‌های راهسازی خاطر نشان کرد: دکتر آخوندی هم در حال شناخت مشکلات و بررسی وضعیت مشکلاتی است که در دوره گذشته به کشور تحمیل شده و صنعت راهسازی با آن روبرو بوده است.

آزاد با اشاره به اینکه ما همه وظیفه داریم همراه با دولت باشیم زیرا مشکلاتی برای کشور بوجود آمده که دولت فعلی در آن نقشی نداشته است، گفت: معتقدم که فعلا دوره شناخت مشکلات است و امیدوارم به زودی دوره سازندگی و  رفع مشکلات هم به وجود بیاید.

وی تصریح کرد: برای پرداخت مطالبات هم اقداماتی از سوی دولت انجام گرفته است و مهم اینست که دولت هرچه توان داشته برای حل مسایل بکار برده است.
منبع: مهر