۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰

نظر تهامی درباره هم‌گروهی ایران با تیم مسی

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص گروه ایران در جام جهانی گفت: از نظر من گروه سختی است و ایران باید تمام تلاش خودش را انجام بدهد.
کد خبر : ۱۴۸۴۵۱
صراط: سید ابراهیم تهامی مربی استقلال اهواز در گفت و گو با سایت رهیاب با اشاره به گذشتن چهار هفته از جدایی اش از این تیم گفت:پنج ماه است که حقوق من را نداده اند ،یک زمانی چهارده سال زحمت کشیدم اما به حق و حقوق خودم نرسیدم ، تماشاگرها هم که ما را فراموش کردند

وی افزود: بعد از چهارده سال بازی  و کنار رفتن از میدان دوازده سال دستم را رها کردند، حالا هم که آمدم پنج ماه زحمت کشیدم حقوقم را ندادند.

بازیکن اسبق تیم ملی درخصوص گروه ایران در جام جهانی گفت: از نظر من گروه سختی است، آرژانتین، نیجریه و بوسنی تیم های بسیار خوبی هستند و ایران باید تمام تلاش خودش را انجام بدهد.

وی با مقایسه دوره فعلی جام جهانی با دوره های گذشته تاکید کرد: تیم سال 98 تیم تاریخی ما بود و هیچ دوره ای مثل آن نخواهد آمد،

ابراهیم تهامی تصریح کرد: به نظر من بهترین تیم تاریخ ایران همان تیم سال 98 است، در حال حاضر وقتی نگاه می کنیم فوتبال ایران نسبت به گذشته ضعیف شده  و تنها برتری آن نسبت به گذشته پولش می باشد.

وی افزود:بعضی از بازکنان تیم ملی در سطح جهانی هستند اما بعضی دیگر که در ترکیب قرار دارند باید خیلی زحمت بکشند تا به حد جام جهانی برسند.

مربی سابق استقلال اهواز گفت: در این چهار هفته ای که از تیم جدا شده ام هیچ تماسی از طرف مسئولین باشگاه با من گرفته نشده است، در این چهار هفته در خانه هستم و حتی تلویزیون هم نگاه نمی کنم، انقدر خسته شده ام که از خودم بدم می آید.
نظرات بینندگان
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۲
۰
۰
کو چرت نگوین