۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
نماینده مردم تاکستان در مجلس:

رفتار آمریکا با ایران عین ناجوانمردی بود

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار آمریکا با ایران پس از اعلام حسن نیت کشور ما، عین ناجوانمردی بود.
کد خبر : ۱۴۸۹۸۵
صراط: رجب رحمانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از نخبگان علمی استان که در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رفتار آمریکا با ایران و سرپیچی از تعهداتشان در مذاکرات ژنو به فاصله کوتاهی پس از امضای توافقنامه عین ناجوانمردی بود؛ چراکه ایران حسن نیت خود را نشان داده و رئیس جمهور اعلام کرده بود که اوباما هوشمند و باادب است.

وی افزود: اتفاقات تلخی در مجلس ششم به وقوع پیوست که پس از آن در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی تعدادی از نمایندگان با امضای نامه‌ای دولت را ملزم به انجام فعالیت‌های هسته‌‌ای کردند.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر نیز مجلس به دقت مسائل هسته‌ای را رصد و در این زمینه به دولت کمک می‌کند.

رحمانی عنوان کرد: در این شرایط ایران به وحدت و انسجام میان تمام قشرهای جامعه از جمله نخبگان و جریان‌های سیاسی نیاز دارد.

این مسئول یادآور شد: اینکه در شرایط امروز کشور در خصوص مسئله ژنو هر گروه نظر جداگانه‌ای مطرح کند برای کشور سم است و در این شرایط همه باید با اتحاد پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنند تا در این آزمون نیز کشور سربلند شود.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند ایران به دلیل تحریم‌ها با مشکلاتی مواجه است، اما نباید تحریم‌ها را بزرگ نشان داد، بلکه باید به توانمندی‌های مردم به ویژه جوانان توجه جدی نشان داد.

رحمانی تصریح کرد: در این مسیر در صورت کمبود بودجه نیز، حتی در صورت کاهش بودجه و امکانات همه دستگاه‌ها بودجه بخش آموزش کاهش نمی‌یابد و از امکانات آنها برای حفظ و توسعه آموزش استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه قزوین مهد رجایی‌ها، بابایی‌ها، لشگری‌ها و رفیعی‌هاست، افزود: نخبگان این استان همواره در ابعاد نظامی، مدیریتی، علمی و سایر عرصه‌ها پیشتاز بوده‌اند و باید با حرکت در این مسیر و تلاش برای تربیت نخبگان، جایگاه استان و کشور را بیش از پیش ارتقا بخشید.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت و حساسیت حوزه فرهنگ و نیز لزوم احترام به فرهنگیان جامعه، خاطرنشان کرد: باید بیش از گذشته تلاش کرد تا در جای جای استان افراد نخبه تربیت شود و استعداد آنان به فعلیت برسد.
منبع: فارس