۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
مدیرکل جدید آموزش و پرورش کرمانشاه:

آموزش و پرورش جای مانور سیاسی نیست

مدیرکل جدید آموزش و آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: آموزش و پرورش جای مانور سیاسی نیست و سیاسی‌کاری نباید وارد کار تعلیم و تربیت شود.
کد خبر : ۱۴۸۹۹۵
صراط: سلیمان محبی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش مهمترین جنبه توسعه همه‌جانبه است.

به گفته مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه، آموزش و پرورش جای مانور سیاسی نیست و سیاسی‌کاری نباید وارد کار تعلیم و تربیت شود.

وی با اشاره به اینکه کار نمایندگان فقط جابه‌جایی مدیران مدرسه نیست، تصریح کرد: ما فرهنگیان باید با ایجاد اتاق فکر به‌منظور بررسی مشکلات موجود برای نمایندگان کارهای بزرگ‌تری ایجاد کنیم.

محبی با بیان اینکه آن‌چه که برای من اهمیت داشته، کار و تلاش همراه با صداقت و تعهد به نظام است، اذعان داشت: من نیامدم که بمانم، برای ایجاد حرکت و پیشرفت در آموزش و پرورش آمده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه 318 هزار دانش‌آموز، 38 هزار معلم شاغل و 15 هزار نفر فرهنگی بازنشسته دارد و این‌ها یک مجموعه بزرگ را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: اگر این جمعیت دست به دست هم دهند به بهترین شکل فرهنگ استان ساخته و شاخص‌های توسعه را به جایگاه برتری می‌رساند.

وی، اهداف خود را ارتقای شأن فرهنگیان، سازمان‌دهی و بهسازی نیروی انسانی، گسترش مشارکت‌های مردمی، مدیریت منابع و امکانات، ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی، اجرای عدالت آموزشی، توجه یکسان به آموزش و پرورش، گسترش فرهنگ قرآنی و نماز در مدارس و تشکیل اتاق فکر در تمام زمینه‌ها عنوان کرد.

محبی، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کرمانشاه را فردی با اخلاق و متواضع دانست و از خدمت صادقانه وی تقدیر و تشکر کرد.
منبع: فارس