۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۶

موضوع‌درگیری‌شدیددرخارج‌ازدانشگاه‌کازرون

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از فرماندار و مسئولان قضایی این شهرستان، برخورد شدید با عاملان درگیری در خارج از این دانشگاه را خواستار شد.
کد خبر : ۱۴۹۰۸۶

صراط:  دکتر سیاوش شریفی امروز  به تشریح حادثه درگیری در خارج از دانشگاه آزاد واحد این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: اختلاف میان دو دانشجویی که در محیط این واحد دانشگاهی روی داده بود با وساطت عوامل انتظامات به مصالحه انجامید اما در خارج از محوطه این دانشگاه، تیراندازی افرادی دیگر منجر به زخمی شدن دانشجویی بی‌طرف از ناحیه کتف شد.

وی افزود: با حضور به‌موقع مأموران انتظامی در محل درگیری، عاملان تیراندازی متواری و دانشجوی بی‌طرف زخمی شده به وسیله اورژانس به بیمارستان ولی عصر(عج) کازرون انتقال و مورد درمان در فوریت‌های پزشکی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کازرون گفت: دانشجوی زخمی شده طی 12 ساعت از بیمارستان مرخص و در استراحت طول درمان قرار دارد.

شریفی تصریح کرد: پرونده عامل و یا عاملان این درگیری و تیراندازی در خارج از محیط دانشگاه به دستور دستگاه قضایی از سوی نیروی انتظامی این شهرستان در دست بررسی و پی‌گیری است.

وی ادامه داد: گرچه درگیری شخصی در خارج از محیط دانشگاه ربطی به مسئولان این دانشگاه ندارد اما به منظور آرامش خاطر دانشجویان، این دانشگاه از مراجع قانونی درخواست برخورد قاطع با خاطیان را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کازرون در ادامه ابراز داشت: بدون شک با روشن شدن ابعاد درگیری توسط دستگاه قضایی، این واحد دانشگاهی با دانشجویان خاطی برخورد شدید خواهد کرد.

شریفی تصریح کرد: مسئولان این دانشگاه هیچ‌گاه در تأمین محیطی امن و ایجاد آرامش دانشجویان بی‌تفاوت نبوده بلکه شبانه‌روز در تحقق این امر بی‌وقفه تلاش می‌کنند.

وی در پایان از برخی سایت‌های خبری که به انتشار اخبار کذب و با دگرگونی خبر در تشویش اذهان عمومی و ناآرام جلوه دادن محیط دانشگاه مبادرت می‌کنند انتقاد کرد و گفت: امیدواریم این‌گونه سایت‌ها و نشریات به رسالت خطیر خود که همان اطلاع‌رسانی موثق و صحیح و به دور از جنجال‌آفرینی بوده عمل کنند.

منبع: فارس
برچسب ها: درگیری زخمی صراط