۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴

گام اول نماینده ایران در والیبال نشسته قهرمانی آسیا

تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج سبزوار، در اولین روز مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا برابر تیم یونان چین، به برتری رسید.
کد خبر : ۱۴۹۱۳۱
صراط: تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج سبزوار، در اولین روز مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا برابر تیم یونان چین، به برتری رسید.

تیم ثامن‌الحجج سبزوار که به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت کرده است در نخستین دیدارش در این رقابت‌ها در 3 گیم متوالی با نتیجه 25 بر 12، 25 بر 20 و 25 بر 16 نماینده چین را مغلوب کردند. با این پیروزی نماینده کشورمان امروز در دومین دیدارشان به مصاف تیم آکتای قزاقستان می‌روند و سپس با تیم عراق روبرو خواهند شد.

هادی رضایی، سرمربی ثامن الحجج سبزوار در خصوص این رقابت‌ها گفت: در این مسابقات تیم‌های شانگهای و یونان به نمایندگی از چین، تیم آکتای از قزاقستان با ترکیب تیم ملی و تیم ملی عراق با همراهی ایران حضور دارند.

وی افزود: روز شنبه و در سومین روز رقابت‌ها نیز مقابل تیم شانگهای چین قرار می‌گیریم و بعدازظهر شنبه تیم اول گروه با تیم چهارم به صورت ضربدری روبرو شده و تیم‌های دوم و سوم نیز به همین ترتیب با هم مسابقه خواهند داد و پس از برگزاری این مرحله، روز یکشنبه، رقابت نهایی این مسابقات برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی والیبال نشسته باشگاه‌های آسیا از دیروز آغاز شده و تا 24 آذر ماه در محل ورزشگاه پارالمپیک شهر پکن در جریان خواهد بود.
منبع: فارس