۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱
امام جمعه رشت مطرح کرد

برگ برنده تیم مذاکره کننده ایران

امام جمعه موقت رشت پایداری ملت ایران را برگ برنده تیم مذاکره کننده عنوان کرد و گفت: ایران با خواسته‌های حداکثری پای میز مذاکره رفته است.
کد خبر : ۱۴۹۱۵۳
صراط:  حجت‌الاسلام غلامرضا شفیع‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به اینکه علم غیب ذاتا متعلق به خداوند است، تصریح کرد: هر زمانی که خدا بخواهد این علم را در اختیار پیامبران و ائمه اطهار(ع) قرار داده است.
وی با اشاره به ضرورت توجه به فصل زمستان و استفاده بهینه از وسایل گازسوز، تاکید کرد: شهروندان در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا مشکلی در تامین گاز شهری به وجود نیاید.
حجت‌الاسلام شفیع زاده به روز حمل و نقل اشاره کرد و گفت: رانندگان اتوبوس‌های مسافربری در جاده‌های صعب العبور مشکلاتی زیادی را متحمل می‌شوند تا به مردم خدمت کنند.
امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه پلیس امنیت اخلاقی در بخش امر به معروف و نهی از منکر زحمات زیادی را کشیده است، خاطرنشان کرد: مردم باید در خیابان‌ها و انجام تذکر لسانی کمک یار نیروهای انتظامی باشند.
وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای شوراى عالى انقلاب فرهنگى، بیان کرد: رهبری همواره به اینکه انقلاب اسلامی همواره با فرهنگ و اسلام عجین است اشاره دارند و به داشتن پیوست فرهنگی در همه پروژه‌ها تاکید کرده‌اند.
شفیع زاده اظهار کرد: وجود نمازخانه در اتوبان‌ و جاده‌ها و ایجاد فضای فرهنگی در همه نهادها از جمله این پیوست‌های فرهنگی است.
امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه توجه رهبر معظم انقلاب به مسئله سبک زندگی اسلامی توسط مسئولان مقفول مانده است، تصریح کرد: متاسفانه کمتر سازمانی به این بخش توجه داشته که جای انتقاد دارد.
وی با اشاره به اینکه رهبری به تشکیل جلسات مستمر شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها تاکید دارند، خاطرنشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری مصوبات این جلسات که با حضور مسئولان عالی فرهنگی سازمان‌ها و ادارت کل استان‌ها برگزار می‌شود لازم الاجراست.
حجت‌الاسلام شفیع زاده به برخورد با ناهنجاری‌ها اجتماعی اشاره و تاکید کرد: برخورد با این مشکلات فرهنگی باید همه جانبه و با اراده عمومی مردم باشد.
امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه نباید نسبت به ناهنجاری‌ها تنها حالت تدافعی داشته باشیم، بیان کرد: باید فضایی ایجاد شود که افراد هنجارشکن از کار خود پشیمان شوند.
وی به توافقات اخیر هسته‌ای اشاره کرد و گفت: اتفاقات هسته‌ای با نظارت مستقیم مقام معظم رهبری انجام شده و در مواردی نیز تذکرات رهبری به تیم مذاکره‌کننده منتقل شده است.
شفیع زاده پایداری ملت ایران را برگ برنده تیم مذاکره کننده عنوان و تصریح کرد: ایران با خواسته‌های حداکثری پای میز مذاکره رفته است.
امام جمعه موقت رشت اظهار کرد: باید منتظر گام بعدی مذاکرات ماند و در این مدت نباید فریب آمریکا را خورد زیرا به گفته امام خمینی(ره)، آمریکا شیطان بزرگ است.

منبع: تسنیم