۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۰
سرمربی ما نمی‌خواست تیم را بیرون بکشد، نمی‌خواست بازیکنان کارت بگیرند

مدیرعامل مس: برای کفاشیان متاسفم

مدیرعامل مس کرمان گفت: اگر داوری خطا کند او را به کمیته داوران معرفی می‌کنند و کمیته داوران هم برای اینکه بر روی کار داورانش سرپوش بگذارد آنها را محروم نمی‌کند!
کد خبر : ۱۴۹۲۵۸
صراط:  کبر ایرانمنش ، در خصوص اتفاقات روز گذشته در بازی مس کرمان و پرسپولیس و اینکه پرویز مظلومی سرمربی مس قصد داشت بعد از گل سوم پرسپولیس تیمش را از بازی بیرون بکشد، گفت: مظلومی قصد این کار را نداشت و نمی‌خواست تیم را بیرون بکشد. او به سمت بازیکنان رفت تا بازیکنان به سمت داور نروند و به او اعتراض نکنند تا کارت زرد و قرمز نگیرند. او حتی پشت گردن یکی از بازیکنان زد که با داور صحبت نکند. مظلومی برای اعتراض وارد زمین نشد.

وی در ادامه درباره اینکه مظلومی اگر برای آرامش دادن به بازیکنان وارد زمین شده بود چرا چند نفر او را گرفته بودند افزود: او به زمین رفت تا به بازیکنان زمین آرامش دهد و قصد به سمت داور رفتن را نداشت، ابتدا چند نفر فکر کردند که او می‌خواهد به سمت داور حمله کند و وقتی دیدند مظلومی برای اعتراض وارد زمین نشده او را رها کردند. تصاویر تلویزیونی هم نشان می‌دهد که سرمربی ما برای اعتراض وارد زمین نشد.

ایرانمنش در مورد اینکه اگر مظلومی قصد آرامش دادن به بازیکنان داخل زمین را داشته پس چرا از زمین اخراج شد هم اظهار داشت: سوال ما هم دقیقا همین است، وقتی سرمربی تیم ما داخل زمین رفته تا حاشیه‌ای به وجود نیاید و صحبت‌های زننده‌ای هم بیان نکرده چرا او را اخراج کردند؟ شاید داور از قانون ممنوعیت ورود مربیان به داخل زمین استفاده کرده و او را اخراج کرده است. داور انگار خیلی مقرراتی بود! داور در این بازی دو پنالتی برای ما نگرفت و یک پنالتی برای پرسپولیس گرفت که پنالتی نبود و در برنامه 90 همه این موضوع را خواهند دید.

مدیرعامل مس کرمان در خصوص اینکه کفاشیان گفته باید بر روی صحبت‌های مظلومی صدای «بوق» گذاشته شود تا الفاظ او شنیده نشود هم ادامه داد: اگر کفاشیان این حرف‌ها را زده که واقعا جای تاسف دارد. روی صحبت‌های سرمربی ما بوق نگذارند تا ببینند او توهینی نکرده است. کفاشیان اگر راست می‌گوید داوری‌های فوتبال را اصلاح کند که به فدراسیون و خود کفاشیان لطمه می‌زند. اگر مربی، مدیر یا بازیکنی خلافی بکند او را به کمیته انظباطی معرفی می‌کنند اما اگر داوری خطا کند او را به کمیته داوران معرفی می‌کنند و کمیته داوران هم برای اینکه روی کار داورانش سرپوش بگذارد آنها را محروم نمی‌کند!

ایرانمنش در پاسخ به این سوال که با این صحبت‌ها آیا منظورتان این است که باخت با شش گل به خاطر اشتباهات داوری بود اظهار داشت: داور تیم ما را منهدم کرد البته این موضوع به همین بازی مربوط نمی‌شود در بازی با داماش هم یک پنالتی که صحیح نبود بر علیه تیم ما گرفته شد که 2 امتیاز از ما کم کرد. با این داوری‌ها سر ما را می‌برند و امیدوارم مشخص شود که داوران در بازی‌های ما اشتباه می‌کنند یا بازیکنان ما. اینگونه شاید عامل تشنج مشخص شود، ما همه تلاشمان را کردیم که بازی بدون دردسر تمام شود حتی به بوقچی‌هایمان گفتیم که کاری کنند که بازی آرام تمام شود. در زمانی که فوتبال هیچ مقامی برای کشورمان نمی‌آورد دولت در فوتبال هزینه می‌کند تا برای مردم آرامش ایجاد شود اما این روزها فوتبال برای مردم عذاب شده است.

وی در پایان گفت: مظلومی به سمت داور رفت تا بازیکنان را از رفتن به سمت او منع کند اما داور او را اخراج کرد و به نظر می‌رسد این هم پاداش اوست.
منبع: فارس
برچسب ها: ایرانمنش صراط