۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
معاون دادگستری کرمان خواستار شد

سوء‌‌مدیریت در پروژه‌ها را اطلاع‌رسانی کنید

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان کرمان گفت: باید هر نوع کم‌کاری یا سوء‌مدیریت که به هر طریقی به بیت‌المال ضربه وارد کرده و موجب ضرر عمومی است، شناسایی و اطلاع‌رسانی شود.
کد خبر : ۱۴۹۵۷۰

صراط: محمدصادق شجاعی امروز در کرمان از رسانه‌ها به عنوان عنصر اساسی رشد و توسعه فکری، اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: استان در حال پیشرفت کرمان در سیر روند تعالی خود، چشم هوشیار و تیزبین رسانه‌ها را کم دارد تا به صورت حرفه‌ای و آگاهانه و فارغ از هرگونه زد و بندهای سیاسی و حزبی، موانع و مشکلات و کاستی‌ها را گوشزد کرده و برای حل هر کدام پیشنهادهای قابل اجرا و منطقی ارائه دهند.

وی پروژه تجاری بزرگ شهر کرمان در گودال خشت‌مال‌ها را به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی با حضور سرمایه‌گذار خارجی معرفی کرد و ابراز داشت: این پروژه با سعی و تلاش مدیران استانی و شهری رقم خورد و در زمان آغاز قرارداد و بعد از آن نیز با حمایت خبرگزاری‌ها و مطبوعات استانی به طور وسیع اطلاع‌رسانی شد.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان کرمان گفت: در حالی که روزنامه‌ها با انتقال و انتشار آزاد افکار و عقاید یکی از گرانبهاترین و ارزشمندترین حقوق انسانی محسوب می‌شوند، هر شهروندی می‌تواند آزادانه سخن بگوید، بنویسد و چاپ کند مگر در مواردی  که برای مقابله با سوء‌استفاده از این آزادی محدودیت‌های قانونی و عرفی  وجود داشته باشد.

خالقی بیان داشت: انتظار می‌رود رسانه‌ها با حضور در میدان ساخت و ساز این پروژه، عدم آغاز به موقع و برخی از کاستی‌های درون کار را شناسایی و با اطلاع‌رسانی از مشکلات پروژه زمینه حل موانع و تسریع امور آن را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که همه از هر ضرر و خدشه‌ای که به هر دلیل به بیت‌المال وارد شود، جلوگیری می‌کنند و هر کس در هر پست و مقامی که قرار دارد، صیانت از بیت‌المال را وظیفه خود قلمداد می‌کند و باید هر نوع کم‌کاری یا سوء‌مدیریت نیز که به هر طریقی به بیت‌المال ضربه وارد کرده و موجب ضرر عمومی است، شناسایی و اطلاع‌رسانی شود تا مورد مداقه و بررسی مقامات ذیصلاح قرار گیرد.


منبع: فارس