۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح كرد

امن‌ترین کشور منطقه كدام است؟

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: اکنون دنیا به این نتیجه رسیده است که ایران امن ترین کشور منطقه است.
کد خبر : ۱۴۹۶۳۳
 صراط: حجت‌الاسلام تویسرکانی در مراسم یادواره شهدا در کنگره 180 شهید کارمند مازندران و 432 شهید نکا در مصلای این شهرستان افزود: صهیونیست‌ها ده‌ها سال تلاش کردند و صدها میلیارد دلار پول هزینه کردند تا ایران به عنوان خطر جهانی معرفی شود که نصرت الهی با ما بود و با تدبیر رهبری این برنامه صهیونیست‌ها با شکست مواجه شد.

وی تصریح کرد: اکنون بیشترین صدمه را صهیونیست‌ها از این قطعنامه دیده است و ملت ایران همچنان در اوج قدرت و بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین موفقیت تیم مذاکره‌کننده ایرانی را نتیجه مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری عنوان کرد و یادآور شد: رژیم صهیونیستی که ایران را برای دنیا خطرساز جلوه می‌دهد اما امروز تمام دنیا به این نتیجه رسیده، ایران تهدیدی علیه کشورها نیست.

 وی با بیان اینکه بزر‌گ‌ترین خطر انقلاب ما اکنون آمریکا و صهیونیسم نیست، خاطر نشان کرد: جریان ارتداد که ما را به دوران گذشته انقلاب بر می‌گرداند و نفاق و دورویی در پی دارد بزرگ‌ترین خطر است که باید مراقب باشیم.

تویسرکانی با تاکید بر ولایتمداری در جامعه بیان داشت: شهدا برای حفظ عنصر ولایت و ولایتمداری و آگاهانه به شهادت رسیدند و ما باید در ولایتمداری تابع شهدا بوده و بدانیم ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا (ص) و علی (ع) است.

وی گفت: باید با شناخت دقیق از مسائل مختلف در جامعه بصیرت ایجاد کنیم تا مانع از نفوذ برنامه‌های استکبار، جریان نفاق و مخالفان ارزش‌ها در جامعه شویم.

امام جمعه نکا نیز در این مراسم گفت: پیام شهدا پیام نترسیدن و نهراسیدن و پایدار و مقاوم ایستادن است.

حجت‌الاسلام محمدی‌لایینی افزود: نترسیدن با شعار حاصل نمی‌شود و در این رابطه نیازمند رهبر و ولی نترس هستیم که در انقلاب اسلامی ایران با داشتن رهبری نترس، در اوج ابهت و قدرت جهانی هستیم که باید قدردان این نعمت باشیم.

وی تصریح کرد: باید بدانیم رهبر نترس، ملت نترس تربیت می‌کند که در عرصه جهانی دشمن را ناکام می‌گذارد و باید با ولایت‌مداری، حس اعتماد به نفس را در مردم تقویت کنیم و افق روشن برای آنان ترسیم کنیم