۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۵

کولاک ورزقان به تبریز رسید+تصاویر

استاندار آذربایجان شرقی در محور ورزقان به سونگون، برف و کولاک شدید موجب گرفتار شدن خودروهای واقع در این مسیر از جمله خودروی استاندار و همراهان وی شد که در نهایت با تلاش نیروهای امدادی، از این حادثه رهایی یافتند.
کد خبر : ۱۴۹۸۰۶

صراط:  اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی پیش از ظهر امروز در سفری که به منظور بررسی راه‌های مواصلاتی ورزقان و همچنین بازدید از روند بازگشایی این راه‌ها داشت، بر اثر بارش شدید برف و کولاک گرفتار این هیولای یخی شد که خودروی حامل وی همراه با سرنشینان آن بر اثر مسدود بودن جاده در این مسیر همچنان متوقف شده بود بعد از تلاش ماموران راهداری و هلال احمر از کولاک نجات یافتند.

اسماعیل جبارزاده در این سفر که با همراهی تعدادی از مسؤولان استان انجام گرفت، در مسیر جاده سونگون ورزقان حضور یافت و از نزدیک در جریان روند عملیات بازگشایی این محور قرار گرفت.

همزمان با حضور استاندار آذربایجان شرقی در محور ورزقان به سونگون، برف و کولاک شدید موجب گرفتار شدن خودروهای واقع در این مسیر از جمله خودروی استاندار و همراهان وی شد که در نهایت با تلاش نیروهای امدادی، از این حادثه رهایی یافتند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بنده در این شرایط در این محل حضور یافتم تا از نزدیک به همه نیروهای تلاشگر، عرض خسته نباشید و خدا قوت داشته باشم.

جبارزاده با اشاره به گرفتار شدن تعدادی از هموطنان در برف و کولاک محورهای مواصلاتی شهرستان ورزقان، خاطرنشان کرد: روز گذشته در مرحله اول فرماندار ورزقان به همراه اکیپ‌هایی از هلال احمر در منطقه حضور یافته بودند که متاسفانه خود آنها هم از دیشب تا صبح امروز گرفتار برف و کولاک شدند؛ لذا امروز من به همراه تعدادی از مسؤولان استان در این منطقه حضور یافتم تا از نزدیک مسایل را پیگیری کنم.

وی با بیان این که همه دستگاه‌ها در پای کار حضور دارند و به این خاطر به مردم عزیز استان تبریک عرض می‌کنم، افزود: ان‌شاءالله با حضور همه دستگاه‌ها و امکانات، بحران به وجود آمده به سرعت حل شده و راه‌ها بازگشایی شود.

جبارزاده همچنین تاکید کرد: از مردم استان تقاضا دارم از سفرهای غیرضروری جدا اجتناب کنند، چون بیرون آمدن در این شرایط  تبعاتی به دنبال دارد، هرچند نجات دادن افراد گرفتار وظیفه ماست.

استاندار آذربایجان شرقی از تمام دستگاه‌های اجرایی استان نیز خواست به منظور حل مشکلات مردم در شرایط نامساعد جوی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

استاندار آذربایجان شرقی را محرم فروغی فرماندار شهرستان ورزقان همراهی می‌کرد.

فرماندار ورزقان  از آغاز بارش برف در منطقه شخصا بازگشایی راه‌های روستایی را مدیریت کرده و برخی موارد خود اقدام به نجات گرفتارشدگان در برف و کولاک اقدام کرده است.

منبع: فارس
برچسب ها: ورزقان کولاک صراط