۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کرمان تاکید کرد

مقابله جدی دستگاه قضا با وکیل‌نماها

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: مقابله دستگاه قضا با دلالان و وکیل‌نماها جدی است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
کد خبر : ۱۵۰۳۱۴
صراط:علی شفیعی از دستگیری بیش از 30 کلاه‌بردار، وکیل‌نما و دلال از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه‌های قضایی استان کرمان خبر داد و گفت: در راستای برقراری امنیت قضایی برای آحاد ملت شریف استان کرمان و کوتاه کردن دست ناپاک کلاه‌برداران اقدامات قابل توجه‌ای انجام شده است.

وی افزود: افرادی با ادعای کذب و داشتن اختیارات واهی و ارتباط با مسئولان دستگاه قضایی از ارباب رجوع، خانواده متهمان و زندانیان اخاذی می‌کنند.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان ابراز داشت: ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از ابتدای سال جاری تا‌کنون چند باند کلاه‌برداری را شناسایی‌، دستگیر و بخشی از وجوهی که به ناحق تصاحب کرده بودند به صاحبان آنها برگرداند.

این مقام قضایی از دیگر ترفندهای این قبیل افراد را غصب عنوان‌‌های دولتی و استفاده از نام و عنوان مجعول اعلام کرد.

وی با هشدار جدی و قاطع به افرادی که قصد کلاه‌برداری دارند، گفت: چشم بیدار پاسداران عدالت تمام اعمال آنها را رصد و در نخستین فرصت به سزای اعمال مجرمانه می‌رساند.

رئیس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه در استان کرمان‌ با تأکید بر عزم این مجموعه بر سالم نگه‌داشتن دستگاه قضایی از انحراف و لغزش‌ها از عموم مردم و امت حزب‌الله در خواست کرد‌ در صورت مشاهده و یا استماع اخباری مرتبط با دستگاه قضایی مراتب را از طریق تماس تلفنی به شماره 2235005 اطلاع بدهند.

وی عنوان کرد: علاوه بر تماس با شماره مذکور‌‌ افراد می‌توانند‌ گزارشات خود را به ستاد خبری این حفاظت واقع در دادگستری کل استان کرمان‌ چهارراه ارگ ارسال کنند.

شفیعی خاطرنشان کرد: مقابله دستگاه قضایی با دلالان و وکیل نماها جدی است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
منبع: فارس