۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷

بودجه ای که منوریل را به خواب می برد

سرپرست سازمان قطار شهری کرمانشاه، از نمایندگان استان خواست تا در خصوص ناعدالتی صورت گرفته در خصوص تخصیص تنهایک سوم اعتبار پروژه قطار شهری سایر کلانشهرها به منوریل کرمانشاه اقدامی انجام دهند
کد خبر : ۱۵۰۳۲۹
صراط: سعید سلیم ساسانی با اشاره به نصف شدن بودجه منوریل کرمانشاه در لایحه سال93، گفت : در سال های 91 و 92 بودجه منوریل 63 میلیارد تومان تعیین شد که سال گذشته تنها 18 درصد آن یعنی در حدود 19 میلیارد تومان تخصیص یافت.

وی افزود: متاسفانه در لایحه بودجه سال آینده، اعتبارات منوریل کرمانشاه عملا نصف شده و رقم 32 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

سرپرست سازمان قطار شهری کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای پروژه قطار شهری سایر کلانشهرها مانند کرج، اصفهان، تبریز و مشهد رقمی در حدود 90 میلیارد تومان تعیین شده است.

وی یادآور شد: این در حالی است که پروژه قطار شهری این کلانشهرها سال گذشته باقرار گرفتن در لیست پروژه های مهر ماندگار بودجه های کلان دریافت کرده، اما هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

وی با اشاره به پیگیریهای بسیار سازمان قطار شهری کرمانشاه از طریق اهدای پیش نویس به استانداری برای پیگیری افزایش بودجه، از نمایندگان استان خواست تا تلاش خود را با توجه به اهمیت پروژه منوریل برای شهر کرمانشاه افزایش دهند.

ساسانی اظهارداشت: با این وضعیت بودجه ادامه پروژه با مشکلات شدیدی روبرو خواهد شد و ما در حال حاضر عملا نا امید شده ایم.