۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز

بازی با فجرسپاسی بازی مرگ و زندگی است

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: خوشبختانه برای بازی با فجرسپاسی مصدوم و محروم نداریم و ایمان موسوی و خالد شفیعی هم که در بازی قبل با ما نبودند همراه ما خواهند بود.
کد خبر : ۱۵۰۵۵۶
صراط:حسین خطیبی  در خصوص شرایط تیم گسترش فولاد قبل از بازی با فجرسپاسی در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: در نیم فصل اول شرایط ما بد نبود اما می‌توانستیم بهتر از هم باشیم. شاید اگر سه بازی آخر را نمی‌باختیم و حداقل 4 امتیاز از این بازی می‌گرفتیم شرایط ما عالی می‌شد البته باید این را هم در نظر داشت که بازیکنان ما اکثرا جوان و بومی هستند و کمی کار کردن در این شرایط سخت می‌شود.

وی ادامه داد:‌امسال فاصله امتیازی بین تیم‌های پایین جدول خیلی کم است و باید دقت و تلاش‌مان را بیشتر کنیم چرا که با تلاش بیشتر می‌توانیم حتی جزو 6 تیم اول لیگ برتر باشیم و اگر کمی سستی کنیم پایین‌تر از اینی که هستیم می‌رویم. هر چند که در نیم فصل دوم همه تیم‌ها برای امتیازگیری می‌آیند و می‌دانیم تیم‌های پایین‌تر از ما مثل فجرسپاسی و مس خیلی خوب کار می‌کنند. تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم جزو 10 تیم اول باشیم.4 بازیکن جدیدی که به ما اضافه شدند خیلی به تیم کمک کردم. در سه بازی اول نیم فصل دوم هم هم ما 5 امتیاز می‌خواستیم اما فقط دو امتیاز آن را گرفتیم و در حالی که مقابل تراکتورسازی می‌توانستیم بازنده نباشیم، بازی را واگذار کردیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره بازی این هفته تیم مقابل فجرسپاسی در شیراز عنوان کرد: قطعا بازی سختی خواهد بود. این بازی برای ما و فجری‌ها بازی مرگ و زندگی است. خوشبختانه برای این بازی مصدوم و محروم نداریم و ایمان موسوی و خالد شفیعی هم که در بازی قبل با ما نبودند همراه ما خواهند بود. برای سه امتیاز به شیراز می‌رویم و فردا دست پر از زمین خارج شویم.

وی در پایان گفت: مشکل ایمان موسوی هم حل شده و بعد از بازی با سپاهان به ما اضافه شد.
منبع: فارس