۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳
در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

صادقی از دیدار صبا با استقلال محروم شد

تیم فوتبال صبای قم بدون حضور هافبک طراح و کلیدی خود در دیدار حساس هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال برابر استقلال تهران به میدان می‌رود.
کد خبر : ۱۵۰۵۸۰
صراط:با توجه به وضعیت فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور،‌ جدال صبای قم با استقلال تهران یکی از حساس‌ترین بازی‌ هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر است که مرفاوی و شاگردانش تلاش می‌کنند صبا با ارائه بهترین بازی‌ خود از این بازی سه امتیاز را به دست بیاورد.

در حالی که این بازی دهمین بازی صبا در خانه خود برابر رقبای لیگ برتری است، نگاهی به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس با تیم فوتبال استقلال تهران بیانگر غیبت مهره اصلی این تیم در بازی مقابل شاگردان امیر قلعه نویی است.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار حساس خانگی در حالی به مصاف تیم فوتبال استقلال تهران می‌رود که هم‌اکنون 9 پله پایین‌تر از شاگردان قلعه نویی در مکان سیزدهم ایستاده و استقلالی‌ها نیز در حالی که دو برابر صبا امتیاز کسب کرده‌اند با 32 امتیاز در مکان چهارم جدول جای دارند.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار سخت داخل خانه در حضور تماشاگران قمی که بازی سختی برای آنها در مقایسه با دیگر دیدارهای خانگی مقابل رقبای لیگ برتری محسوب می‌شود، اکبر صادقی هافبک اصلی و تأثیرگذار خود در بازی‌های گذشته را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

صادقی که در لیگ یازدهم به عضویت صبای قم در آمد و با بازی‌های درخشان خود حتی به تیم ملی فوتبال نیز دعوت شد، در دیدار هفته هجدهم لیگ برتر که در ورزشگاه تختی اهواز برابر فولاد خوزستان برگزار شد از موعود بنیادی فر داور آن بازی دو بار کارت زرد گرفت و به همین دلیل از زمین بازی اخراج شد تا دیدار هفته نوزدهم تیم صبای قم با استقلال تهران را از دست بدهد.

با این حال عبدالصمد مرفاوی در این مسابقه خانگی نگران مصدومیت بازیکنان تیمش نیست و امیدوار است بتواند امتیازات از دست رفته از چهار باخت و چهار تساوی هشت هفته قبل را در هفته نوزدهم که به مراتب حساسیت‌های بیشتری نسبت به بازی‌های قبل این تیم دارد، جبران کند.

مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته چهارم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 15 عصر جمعه بیست و نهم آذر ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم در حالی در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود در حالی که صبای قم تیم 16 امتیازی و استقلال تهران تیم 32 امتیازی جدول رده‌بندی مسابقات این فصل لیگ برتر هستند.