۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوای ارتش مطرح کرد

جزییاتی از رزمایش درحال برگزاری ارتش

امیرنصیرزاده، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوای ارتش به بیان جزئیاتی از چهارمین رزمایش فداییان حریم ولایت که از سوی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است، پرداخت.
کد خبر : ۱۵۰۸۳۰
صراط: امیرنصیرزاده، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوای ارتش به بیان جزئیاتی از چهارمین رزمایش فداییان حریم ولایت که از سوی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است، پرداخت.

امیر نصیرزاده صبح امروز(پنجشنبه) در حاشیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این رزمایش به صورت تک‌نیرو، آفندی و هات برگزار می‌شود، گفت: از چند روز قبل تمرین‌های مربوط به این رزمایش آغاز شده و از امروز به مدت سه روز این رزمایش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش در جنوب کشور و در بندرعباس و با مشارکت چند پایگاه دیگر برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف از این رزمایش ارتقای سطح آمادگی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوای ارتش با بیان اینکه نحوه اجرای این رزمایش متفاوت ازسال‌های گذشته است و تاکتیک‌ها و برنامه‌های متفاوت از گذشته در آن استفاده خواهد شد و تنوع زیادی دارد، ادامه داد: نمونه‌های مختلفی از تمام جنگنده‌هایی که در اختیار داریم در این رزمایش استفاده خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه بخش کوچکی از توان خود را به عنوان نمونه به کار گرفته‌ایم، افزود: پیام رزمایش برای کشورهای منطقه صلح و دوستی و برای نیروهای مسلح ارتقای سطح آمادگی و توان رزمی است.

نصیرزاده همچنین گفت: این رزمایش به صورت تک‌نیرو، آفندی و هات نیز برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم