۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷

اعتصاب‌غذای‌مجادهین‌خلق شکسته شد

بعد از صد روز تبلیغات گسترده در خصوص این اعتصاب غذا، حال مریم رجوی مدعی شده است چون به پیروزی رسیده اند دستور داده است ساکنان لیبرتی دست از اعتصاب غذا بردارند اما سوال اینجاست کدام پیروزی؟ آیا 7 گروگان ادعایی پیدا و یا آزاد شده اند؟ نتیجه این اعتصاب پر هیاهو چه بود؟
کد خبر : ۱۵۰۸۹۱
صراط: به نقل از بولتن نیوز فرقه تروریستی مجاهدین خلق مدام در حال پیروزی است!! در تازه ترین پیروزی، شورای ملی مقاومت! به نقل از مریم رجوی پایان اعتصاب غذا در لیبرتی را اعلام کرده است. بر اساس این بیانیه به دنبال صدور حکم دادگاهی در اسپانیا علیه مشاور دولت نوری مالکی در عراق مریم رجوی آن را یک پیروزی دانسته، ضمن تبریک دستور پایان اعتصاب غذا را صادر کرده است.

 

این در حالی است که موضوع صدور حکم تحقیق در خصوص مشاور امنیتی دولت عراق، به شکایت جهار سال قبل فرقه مجاهدین خلق از پلیس و ارتش عراق در درگیری این فرقه با نیروهای ارتش مربوط بوده و اساسا ربطی به وقایع دهم شهریور سال جاری در پادگان اشرف ندارد. از طرفی دادگاه حکم به تحقیق در خصوص دست داشتن مشاور دولت عراق در وقایع سال 88 در پادگان اشرف داده است و این لزوما چیزی را ثابت نمی کند.

 

فرقه رجوی بیش از سه دهه است که از پیروزی خبر می دهد اما تجربه نشان می دهد که هر گاه این فرقه مدعی پیروزی می شود دچار شکست شده است. در خصوص اعتصاب غذا در لیبرتی نیز در نهایت این چنین شد. مریم رجوی سناریوری اعتصاب غذا را به اجرا گذاشت و هدف آن را آزادی 7 نفری اعلام کرد که مدعی است در جریان وقایع دهم شهریور از سوی دولت عراق به گروگان گرفته شده اند.

 

بعد از صد روز تبلیغات گسترده در خصوص این اعتصاب غذا، حال مریم رجوی مدعی شده است چون به پیروزی رسیده اند دستور داده است ساکنان لیبرتی دست از اعتصاب غذا بردارند اما سوال اینجاست کدام پیروزی؟ آیا 7 گروگان ادعایی پیدا و یا آزاد شده اند؟ نتیجه این اعتصاب پر هیاهو چه بود؟

 

چرا مریم رجوی از گروگان های ادعایی که به گفته وی و دوستانش، ساکنان لیبرتی به خاطر آزادی آنها اعتصاب غذا کردند، صحبتی به میان نمی آورد؟

 

آیا اساس این نفرات به گروگان گرفته شده اند؟ یا اینکه خود عامل جنایت هستند؟ این سوال اساسی است که کمیته تحقیق درباره اشرف متشکل از مقامات عراقی و نمایندگان سازمان ملل مطرح کرده است.

 

بر اساس آخرین تحقیقات صورت گرفته یکی از اعضاء کمیته تحقیق به نام حیدرالعقیلی سناریوی مخفی شدن این افراد بوسیله عوامل فرقه مجاهدین خلق را مطرح کرده است.

 

بر این اساس با توجه به اینکه مجاهین خلق هیچ گونه همکاری با کمیته تحقیق به عمل نمی آورد و اجازه دسترسی سازمان ملل به 42 نفر باقی مانده از وقایع دهم شهریور در پادگان اشرف به عنوان شاهدان عینی حادثه را نمی هد و از طرفی تمام شواهد و قرائن موجود در پادگان را که به کشف حقیقت ماجرا کمک می کند، از بین برده است حال این سناریو مطرح است که آیا اساسا 7 نفری که ادعا می شود مفقود و به گروگان گرفته شده اند خود عامل قتل ها نیستند؟

 

این امر وقتی جدی تر مطرح می شود که تا کنون هیچ اثری از این افراد به دست نیامده و حتی اگر هدف تخلیه اطلاعات این افراد بوده باشد باید تا حالا دست کم جنازه های این افراد پیدا می شد.

 

دستور مریم رجوی به پایان اعتصاب غذا و در همان حال اعلام پیروزی از نتیجه ماجرا نیز بیشتر به ابهامات موجود دامن می زند. زیرا همان گونه که اشاره شد هدف از اعتصاب غذا آزادی هفت گروگان اعلام شده بود اما بدون هیچ اشاره ای به این افرد و اعلام مضحک خبر پیروزی از سوی مریم رجوی ماجرا فیصله داده می شود!