۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

کاهش صادرات بازارچه ساری‌سو

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: کالاهای صادر شده از بازارچه ساری‌سو طی هشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
کد خبر : ۱۵۱۱۸۸

صراط: میرهاشم سیداحمدی امروز در ارومیه اظهار داشت: طی هشت ماه امسال 187 تن کالا به ارزش 583 هزار و 646 دلار از بازارچه ساری‌سو صادر شده است.

وی به صادرات کالا از بازارچه ساری‌سو در هشت ماه سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در این مدت 403 تن کالا از این بازارچه صادر شد.

سیداحمدی با اشاره به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از بازارچه ساری‌سو در هشت ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها یک‌میلیون و 409 هزار و 78 دلار گزارش شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی ضمن اشاره به کاهش وزن صادرات کالا از بازارچه ساری‌سو، یادآور شد: وزن کالاهای صادر شده در هشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 54 درصد کاهش یافته است.

وی به کاهش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از بازارچه ساری‌سو اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال ارزش دلاری کالاهای صادراتی از این بازارچه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 59 درصد کاهش یافته است.

سیداحمدی اضافه کرد: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای صادر شده از بازارچه ساری‌سو در هشت ماه امسال 3 هزار و 121 دلار برآورد شده است.


منبع: فارس