۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶

حمله مسلحانه به خودروی حمل متهمان

فرمانده انتظامی استان فارس جزئیات حمله روز گذشته به خودروی حامل متهمان را شرح داد.
کد خبر : ۱۵۱۴۶۰
صراط: سردار سیروس سجادیان صبح امروز در تشریح جزئیات خبر حمله افراد ناشناس به خودروی حامل متهمان گفت: در شهریور ماه امسال، سه تن با هدف اخاذی اقدام به ربایش کودکی در شیراز کردند که با تلاش ماموران این افراد در زاهدان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آدم‌ربایان دستگیر و کودک ربوده شده نیز در سلامت کامل آزاد شد..

او گفت: تحقیقات از این سه آدم ربا ادامه داشت تا اینکه روز گذشته این افراد برای پیگیری بیشتر پرونده‌شان به دادگاه منتقل شدند. در مسیر انتقال آدم ربایان به دادگاه؛ راننده خودروی حامل متهمان؛ متوجه می شود که در چهارراه عدالت به سمت کوزه‌گری یک دستگاه خودروی سواری پژو با نزدیک شدن به یکی از اتومبیل‌های انتقال متهمان قصد تیراندازی به قصد متوقف کردن اتومبیل دارد که با مقاومت ماموران پلیس،اقدام مجرمانه این افراد برای رهاسازی و ربودن متهمان ناکام ماند.

سجادیان در ادامه گفت: متهمان در درگیری با پلیس اقدام به تیراندازی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری درون شهری، می کنند. متاسفانه دو زن و یک کودک از سرنشینان اتوبوس مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از زنان با وجود اقدامات درمانی جان خود را از دست داد و مصدومان دیگر نیز تحت مداوا قرار گرفتند.

او با بیان اینکه تحقیقات برای واکاوی زوایای پنهان این حمله ادامه دارد گفت: حمله کنندگان سه نفر بودند که هویت همه آنان مشخص شده و همگی شناسایی شده‌اند.