۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸

فتنه‌گران فکر ایستادگی ملت را نکرده بودند

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: فتنه‌گران و سرویس‌های جاسوسی غرب در فتنه 88 فکر ولایت‌مداری و ایستادگی ملت ایران را نکرده بودند و با حضور مردم در صحنه توطئه‌های آنان بار دیگر خنثی شد.
کد خبر : ۱۵۱۷۵۳

صراط: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی امروز در ساوجبلاغ اظهار داشت: در ماجرای فتنه 88 همه دشمنان اسلام و انقلاب و عوامل مزدور و جیره‌خوار غرب به میدان آمدند تا با راه‌اندازی جنجال و هیاهو انتقام خود را از ملت ایران بگیرند.

وی تصریح کرد: فتنه 88 یک ماجرای تک بعدی نیست و باید از جوانب مختلف به روزهای تلخ سال 88 نگاه کرد و اگر با دقت و کار کارشناسی به این رخدادها نگاه کنیم، در می‌یابیم که سناریوی فتنه از سال‌ها قبل و توسط سرویس‌های جاسوسی کشورهای زورگوی غربی طراحی شده بود.

* فتنه‌گران در میان مردم هیچ جایگاهی نداشته و ندارند

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در خارج از کشور با هدایت عوامل مزدور و فریب‌خورده خود در داخل برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمده و تمام توان خود را به کار بسته بودند، اما به فضل الهی و درایت رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و بصیرت ملت ایران این توطئه نیز خنثی و سر دشمنان به سنگ خورد.

ناطقی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه دلیل شکست فتنه 88 چه بود، گفت: دلیل نخست این است که فتنه‌گران از پشتوانه مردمی محروم بودند و این در حالی است که نظام ولایی جمهوری اسلامی همواره از حمایت مردم برخوردار بوده و هست.

وی ادامه داد: دلیل دیگر آگاهی و هوشیاری دوستداران انقلاب به ویژه رهبری معظم انقلاب اسلامی است و معظم‌له در فتنه 88 با درایت دست دشمنان اسلام و انقلاب را خوانده و مردم را برای مقابله با توطئه‌ها به درستی هدایت فرمودند.

ناطقی متذکر شد: دلیل اصلی شکست توطئه دشمنان در راه‌اندازی فتنه 88 این بود که آنها فکر استقامت و ایستادگی ملت ایران در راه تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب و پیروی از ولایت را نکرده بودند.

* ضرورت حضور مردم در برنامه‌های ویژه 9 دی

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: مردم ما در این روز در دفاع از ولایت به میدان آمده و به طور قطع در آینده نیز هر گاه نیاز باشد، این مردم در صحنه حضوری گسترده و با انگیزه خواهند داشت.

ناطقی در پایان با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه نهم دی گفت: در برگزاری مراسم ویژه سالروز حماسه بزرگ و تاریخی 9 دی باز هم باید مردم حضوری گسترده و آگاهانه داشته و با حضور خود ولایت‌مداری ملت ایران را بار دیگر به اثبات برسانند.


منبع: فارس