۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

واکنش دامادی به دیدار روحانی و شجریان

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: وقتی رئیس‌جمهور به منزل شجریان می‌رود و می‌خواهد ترمیم نیروی انسانی کند آیا تولیدکنندگان جزو نیروی انسانی نیستند که به دلیل واردات و سخنان نابجای مسئولین دولتی، متضرر می‌شوند؟
کد خبر : ۱۵۱۸۴۸
صراط: محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری به  مسئولان دولتی اظهار داشت: متاسفانه دولت در فصل برداشت برنج، برخلاف قانون برنج وارد می‌کند و به تولید داخلی ضرر می‌زند. اخیرا نیز یکی از مسئولین دولتی سخنانی داشته که نتیجه آن ایجاد یک شوک اقتصادی به مرکبات بوده است و تولیدکنندگان بسیاری ضرر کرده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: وقتی رئیس‌جمهور به منزل استاد شجریان می‌رود و می‌خواهد ترمیم نیروی انسانی کند، آیا تولیدکنندگان جزو نیروی انسانی نیستند که اینگونه متضرر می‌شوند؟ 

این نماینده مجلس ادامه داد: تبعات حرف‌های نابجا را مردمی که در هوای گرم و شرجی مازندران به تولید مرکبات دست زده‌اند و باغداری کرده‌اند، پس می‌دهند و اکنون به خاطر این حرفها تولیدکنندگان مرکبات دچار ضرر هنگفتی شده‌اند. لذا به دولت و مسئولین مربوطه تذکر جدی می‌دهم.

داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس در تذکری اظهار داشت: در بودجه سال 93 تعهدات استان قزوین به صندوق دولت از محل اخذ مالیات‌ها به مبلغ 200 میلیارد تومان نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است و نسبت به 5 سال گذشته رشد 700 درصدی داشته در حالی که حق‌السهم استان از بودجه کاهش یافته و از 59 درصد به 29 درصد رسیده است.

وی بر همین اساس از کمیسیون‌های برنامه و بودجه و تلفیق لایحه بود بودجه سال 93 خواست تا در بررسی بودجه به استان قزوین توجه داشته باشند.


منبع: تسنیم