۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
مناجاتی:

نمی‌دانم کدام شیرپاک‌خورده‌ای پاس را به همدانی‌ها هدیه کرد

سرمربی و بازیکن اسبق تیم پاس با انتقاد شدید از انتقال این تیم به همدان گفت:‌نمی دانم کدام شیر پاک خورده ای پاس را به همدانی ها هدیه کرد.
کد خبر : ۱۵۱۸۵۹

صراط:مهدی مناجاتی خاطرنشان کرد:‌باشگاه پاس دارای قدمت بسیار طولانی است و در طول تاریخ بازیکنان زیادی از این باشگاه به فوتبال ملی معرفی شدند.

وی ادامه داد:‌ شرفی ها،‌مهاجرانی ها و کازرانی ها از کنار همین تیم توانستند به اوج برسند و در فوتبال ایران اسم و رسم پیدا کنند اما اکنون این تیم در شهر دیگر حضور دارد و آقایان همچنان در اندیشه نابودی این تیم هستند.

وی افزود: نمی دانم کدام شیر پاک خورده ای پاس را به همدانی ها هدیه کرد نمی گویم که همدان شایسته تیم داری نیست اما آنها می توانستند با یک تیم بومی به لیگ برتر بیایند نه با انتقال پاس به این شهر.

مناجاتی به آنا گفت:‌ این تیم بیشترین افتخارات را در کنار پرسپو لیس واستقلال در کارنامه خود دارد تا جایی که قهرمانی در آسیا را بعد از انقلاب به دست آوردیم و پس از آن همواره مدعی اصلی قهرمانی بودیم اما اکنون این تیم چه وضعی است؟ پاس همیشه قطب فوتبال ایران بوده اما حالا به وضعیتی دچار شده که باید آرزو کنیم به لیگ برتر صعود کند.

سرمربی سابق پاس عنوان کرد: فدراسیون فوتبال باید پاس را به تهران بازگرداند و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد زیرا حضور پاس در همدان باعث بی کیفیت شدن لیگ شده و در صورت حضور این تیم در پایتخت با تمام قوا بدون درخواست یک ریال هزینه حاضرم به تیم سابقم کمک کنم.

وی اضافه کرد:‌پاس خانه ما محسوب می شود و آقایان نمی توانند هرگز صاحبخانه را از خانه اش بیرون کنند بنابراین من به حضور دوباره پاس در تهران خوش بین هستم و امیدوارم رسانه ها بیشتر به این موضوع بپردازند.

نظرات بینندگان
sana
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۲
۲
۰
چرا هیچ کس به انتقال صبا باطری به قم اعتراضی نمیکنه؟ یا ...