۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
تاردلی:

هدایت لاتزیو باید به تراپاتونی سپرده شود

بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا تاکید کرد هدایت لاتزیو باید به تراپاتونی سپرده شود.
کد خبر : ۱۵۱۸۷۴

صراط:مارکو تاردلی که در جام جهانی 1982 موفق شده جام قهرمانی را بالای سر ببرد، به همراه جیوانی تراپاتونی به مدت پنج سال در تیم ملی فوتبال ایرلند به عنوان دستیار کار کرد.

پس از پایان همکاری تراپاتونی با ایرلند در پی عدم راهیابی این تیم به جام جهانی 2014 برزیل، این مربی کهنه کار بدون تیم مانده است. تاردلی که پیشینه حضور در تیم‌های یوونتوس و اینترمیلان را در کارنامه دارد از سران لاتزیو خواسته که «تراپ» را به تیم خود ببرند. بیانکوچلستی اکنون با 20 امتیاز در رده نهم قرار گرفته است.

تاردلی در این مورد به Radio Sportiva گفت: سران لاتزیو باید به دنبال تراپاتونی بروند. هیچ چیز بیش از آنچه در روزنامه‌ها منتشر شده نمی‌دانم اما می‌دانم که تراپ همچنان یکی از بهترین مربیان است. هنوز هم با تعصب و اشتیاق به مربیگری نگاه می‌کند.

تاردلی در ادامه در مورد یوونتوس که نتوانست راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شود نیز گفت: برای قرار گرفتن در میان بهترین تیم‌های باشگاهی اروپا، یوونتوس هنوز بازیکنانی که بتوانند آنها را به این مرحله برساند در اختیار ندارد. آنها باید بازیکن بخرند تا بتوانند در میان سه یا چهار تیم برتر قرار بگیرند.

منبع: فارس