۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶

تغییرمالک قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان

مالک قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان تغییر یافت.
کد خبر : ۱۵۱۹۸۴

صراط:  مالک خصوصی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تغییر یافته و امتیاز این تیم به افراد دیگری انتقال یافت.

ظاهرا با توافق صورت گرفته بین سینا اصل محمدپور از یک طرف و ناصر زمانی و رضا محبی سهام تیم فوتبال ماشین‌سازی به دو فرد اخیر واگذار شد و این تیم از امروز در اختیار زمانی و محبی قرار گرفته است.

پیش از این سینا اصل محمدپور مدیرعامل باشگاه ماشین سازی عدم تمایلش به تیمداری را به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی و عدم استرداد مبلغ اهدایی شورای شهر از سوی هئیت فوتبال اعلام کرده بود.

گفته می‌شود تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز کماکان مسابقات خود را در تبریز برگزار خواهد کرد و تغییری نیز در اسم تیم به وجود نخواهد آمد.

طبق شنیده‌ها رضا محبی به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز تعیین شده است ‌و از سوی دیگر قائم مقام باشگاه نیز در سمت خود ابقا شده است.

به زودی معارفه مدیران جدید و بازیکنان و مربیان تیم ماشین‌سازی تبریز صورت خواهد پذیرفت.


به دنبال درج این خبر در سایت طرفدراران تیم ماشین سازی، خبرنگار ورزشی فارس در تبریز برای صحت و سقم آن  تماس‌هایی با  سینا اصل محمد پور مالک قبلی باشگاه و و همچنین روابط عمومی باشگاه برقرار کرد که ‌نتیجه ای حاصل نشد.

در سایت باشگاه ماشین سازی نیز خبری در این مورد دیده نمی‌شود و تنها سایت هواداران این باشگاه که رسمی ترین تریبون  این باشگاه می باشد، این خبر را درج کرده است.

  هنوز صحت این خبر را تایید نشده

منبع: فارس
خبر فوری

سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی