۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
فرشاد پیوس

صددرصد پرسپوليس امسال قهرمان می شود

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: نيمکت خوب، کادرفني قوي و بازيکنان موثر به همراه شرايط بدني ايده‌آل باعث شده پرسپوليس امسال نتايج خوبي بگيرد.
کد خبر : ۱۵۲۱۴۸
صراط: فرشاد پيوس در خصوص شرايط امسال پرسپوليس در ليگ برتر و صدرنشيني اين تيم گفت: امسال پرسپوليس تيم جواني است که شور و اشتياق جواني در آن موج مي‌زند بازيکنان جوان آن جوياي نام هستند و در کنار بازيکنان باتجربه توانسته‌اند به تلفيق خوبي دست يابند. من از همان ابتداي فصل هم به اين تيم اعتقاد داشتم و فکر مي‌کنم که بتواند بعد از چند سال قهرمان ليگ برتر شود.

وي افزود: نظم دفاعي پرسپوليس بسيار خوب است و شکل بازي اين تيم هجومي است و مشخص است که در هر بازي براي 3 امتياز به بازي مي‌رود دفاع پرسپوليس خوب است و در مواقع لزوم خيلي خوب دور هم جمع مي‌شوند. فکر مي‌کنم امسال اين تيم باانگيزه‌تر از سال گذشته است و بازيکنان جوان پرسپوليس مي‌توانند آينده‌ساز فوتبال ايران باشند.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس درباره اينکه اين تيم مي‌تواند قهرمان ليگ برتر شود هم افزود: صددرصد پرسپوليس امسال قهرمان ليگ برتر مي‌شود چراکه همه ‌چيز دارد. نيمکت خوب، کادرفني قوي و بازيکنان موثر به همراه شرايط بدني ايده‌آل باعث شده تا پرسپوليس امسال نتايج خوبي بگيرد و فکر مي‌کنم اگر بازيکنان اين تيم مغرور نشوند پرسپوليس بتواند بعد از چند سال بر بام فوتبال ايران قرار بگيرد.

پيوس در خصوص اينکه گفته مي‌شود اين تيم شبيه تيم دهه 60 پرسپوليس است ادامه داد: پرسپوليس دهه 60 يک تيم رويايي بود و بسيار بهتر از اين تيم بازي مي‌کرد. ما در هر بازي در 15 دقيقه اول حريفانمان را شکست مي‌داديم اما قبول دارم که تيم فعلي هم تيم خوبي است اما کار دارد تا به پرسپوليس دهه 60 برسد.

کارشناس فوتبال ايران در پايان در مورد موثرترين بازيکن پرسپوليس تا اينجاي ليگ هم تصريح کرد: پيام صادقيان بازيکن خوب و آينده‌داري است که من با او در ارتباط هستم و نکات فني کار را به او مي‌گويم زماني که من در تراکتورسازي بودم او بازيکن تيم نونهالان بود و بازيکن جوياي نامي است اما بايد کارهايش تداوم داشته باشد و قدر خودش را بداند چراکه مي‌تواند يک ناصر محمدخاني ديگر براي فوتبال ما باشد اما اميدوارم فکر نکند که کارش الان تمام شده و بايد به جلو نگاه کند.
منبع: فارس