۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

پرسپولیس و دایی ركورد دار مي‌شود؟

پرسپولیس امسال نیز در رقابتهای لیگ برتر در 20 بازی تنها 8 گل خورده و رکورد کمترین گل خورده در تمام دوره های لیگ برتر تا به اینجا در اختیار این تیم است .
کد خبر : ۱۵۲۱۷۸
صراط: پرسپولیس در نخستین دوره لیگ تخت جمشید  سال 1352 که با قهرمانی خود به پایان رسانید در 22 بازی 6 گل خورده داشته و از این حیث رکوردار کمترین گل خورده در ادوار لیگ های ایران است .در آن سال هادی طاووسی و بهرام مودت دروازبانان تیم پرسپولیس بودند و نقش بسیار پررنگی در این رکورد جاودانه داشتند . جالب است بدانید در همان سال پرسپولیس 6 بر 0 تاج را در هم کوبید .
 
پرسپولیس امسال نیز در رقابتهای لیگ برتر در 20 بازی تنها 8 گل خورده و رکورد کمترین گل خورده در تمام دوره های لیگ برتر تا به اینجا  در اختیار این تیم است .
 
در پنجمین دوره لیگ برتر تیم استقلال تهران با 17 گل خورده از 30 بازی هنوز رکوردار کمترین گل خورده در لیگ برتر است . اگر تیم پرسپولیس کمتر در 30 بازی کمتر از 17 گل دریافت کند این تیم صاحب رکوردی جدید در لیگ برتر خواهد شد .
 
این رکورد حتی فراتر از ایران و در دنیا میتواند رکورد بسیار جالبی باشد چون تیم های بسیار کمی در لیگ های معتبر دنیا این تعداد گل را دریافت کردند .
 
باید در انتظار ماند تا ببینیم آیا این رکورد در فوتبال جهان هم ثبت خواهد شد یا فقط در ایران ثبت می شود .
منبع: گل