۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان مس

بوفون هم نمی توانست شوت کریمی را بگیرد

آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان مس در بازگشت به ترکیب نارنجی‌پوشان کرمانی در دو بازی متوالی مقابل ذوب آهن و تراکتورسازی درخشش نسبتا خوبی داشته است.
کد خبر : ۱۵۲۱۹۵
صراط: او دیروز بعد از 90 دقیقه مقاومت مقابل مهاجمان تراکتورسازی در نهایت مغلوب ضربه سرکش علی کریمی شد. شهدادنژاد می‌گوید:« حواس همه ما به داور بود و منتظر بودیم سوت پایان به صدا در بیاید.  اما یکهو توپ بلندی روی دروازه ما آمد و یکی آن جلو سر را ساباند و توپ به علی کریمی رسید و او هم کار را تمام کرد. به نظر من فقط علی کریمی می‌توانست آن ضربه را آنطور سرضرب و محکم بزند و البته شک دارم که هیچ گلری در ایران و حتی دنیا می‌توانست این ضربه را مهار کند. به نظر من حتی بوفون هم نمی‌توانست این توپ را بگیرد.»
 
شهدادنژاد در مورد علی کریمی می‌گوید:« کریمی واقعا برای خودش یک تیم است و فکر می‌کنم بهترین بازیکن لیگ است. اگر به این موضوع شک دارید صحنه گلش به مس کرمان را نگاه کنید و ببینید که با چه مهارتی نواخته شد.»
 
از شهدادنژاد درباره شرایط مس سوال می‌کنیم و او می‌گوید:« با بازی دیروز به نظرم ما نشان دادیم که تیمی در حد رتبه‌های بالای جدول هستیم. خدا را شکر آقای مظلومی تیم را تکان داده و ما قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند. البته کاش بازی دیروز را برده بودیم.»
منبع: گل