۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶

تنهامشکل‌اقتصادی‌کشور اززبان وزیر سابق

وزیر سابق اطلاعات گفت: پیشرفت‌های هسته‌ای کشور نشانه بی نتیجه بودن تحریم‌های غرب است.
کد خبر : ۱۵۲۲۴۲
صراط: حجت السلام حیدر مصلحی در یادواره شهدای روحانی اهل سنت استان آذربایجان غربی در شهرستان بوکان اظهار کرد: پیشرفت‌های هسته‌ای کشور نشانه بی نتیجه بودن تحریم‌های غرب است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس یک دوره تحریمی سنگین دشمن را علیه انقلاب تجربه کردیم اما با اقتدار در برابر تحریم‌های استکبار ایستادیم و این دوران را پشت سر گذاشتیم و موفقیتهای بزرگ علمی نیز کسب کردیم.

مصلحی افزود: اشتباه است اگر فکر کنیم تحریم مردم را زمین گیر کرده، چون توان اقتصادی ما در سطح بالایی قرار دارد و تنها مشکل اقتصاد ما بی تدبیری و نبود مدیریت است.

وی تصریح کرد: اگر به خود و توان داخلی تکیه کنیم بر این تحریم‌ها چیره می‌شویم.

مصلحی با اشاره به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران در سال‌های اخیر گفت: ما در 10 سال، تعداد سانتیفوژهای خود را از 1000 عدد به 18 هزار عدد رساندیم و این پیشرفت‌های هسته‌ای نشانه عقیم ماندن تحریم‌ها غرب ضد کشورمان است.

وزیر سابق اطلاعات هدف رهبر معظم انقلاب را حاکیمت اسلامی ناب محمدی دانست و گفت:در دفاع از نظام مقدس اسلامی شیعه و سنی مطرح نیستند چرا که حرکت انقلاب اسلامی، حرکت  اسلام ناب محمدی  است.

مصلحی از نوعی تقسیم کار بین سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس خبر داد و گفت: ایجاد درگیری‌های قومی و مذهبی در خاورمیانه از وظایف دستگاه اطلاعاتی انگلیس است و در همین راستا انگلیس در هر مذهبی مجموعه‌ای مانند وهابیت و بهایت ایجاد کرده است.

منبع: تسنیم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم