۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰

رسایی:فتنه 88 از جماران رقم خورد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک رای در انتخابات خرداد ۹۲ که در صندوق‌های رای افتاد یک سیلی محکم مردم به صورت سران فتنه بود.
کد خبر : ۱۵۲۵۰۶
صراط: حجت‌الاسلام حمید رسایی در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی که در مسجد ولی‌عصر(عج) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آغاز فتنه عاشورای 88 شب قبل از آن در جماران و توسط یکی از سران فتنه رقم خورد، هر چند در مدت 8 ماه قبل از آن مردم کم‌کم‌ از این جریان جدا شدند و در عاشورا فقط زباله‌ها ماندند.

وی تصریح کرد: کسانی که به دنبال بی‌بند و باری هستند این نظام را نمی‌خواهند و این اقلیت به فرمان سران فتنه، منافقان و سلطنت‌طلب‌ها در عاشورای 88 دست به اقداماتی علیه نظام زدند که توسط مردم ساکت شدند.

نماینده مردم تهران بیان کرد: شخصی که به مقام معظم رهبری قبل از انتخابات نام بی‌سلام نوشت، در آغاز فتنه نقش مهمی داشت.

رسایی اظهار کرد: در عاشورا یک عده فتنه گر شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند که سبب شد صبر مردم تمام شود و حماسه 9 دی رقم بخورد.

وی افزود: در 8 ماه دفاع مقدس، صداوسیما و رسانه‌ها در روشنگری مردم و نشان دادن نیت فتنه‌گران نقش اساسی داشتند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: هر کس که در فتنه 88 نقش داشته و اکنون احساس ندامت و پشیمانی می‌کند قابل بخشش است ولی کسی که هنوز در لجاجت خود باقی می‌ماند باید مورد نقد قرار بگیرد.

رسایی با بیان اینکه ما آقای روحانی را از فتنه‌گران جدا می‌دانیم، افزود: هر یک رای در انتخابات خرداد 92 که در صندوق‌ها انداخته شد یک سیلی محکم مردم به صورت فتنه‌گران بود.

منبع: تسنیم