۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
صادقيان:

مگر مي‌شود بي‌خيال دربي شوم؟

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پيشنهادهايي را از چند تيم خارجي دارم اما همه‌چيز را به آخر فصل موکول کرده‌ام.
کد خبر : ۱۵۲۷۳۲
صراط:پيام صادقيان در خصوص شرايط تيم زير 22 سال اظهار داشت: اگر از تيمي که از بازيکنان با تجربه تشکيل شده و سابقه بازي در ليگ برتر را دارند، حمايت شود کسي ضرر نمي کند.

وي افزود: بازي سخت و حساسي مقابل حريفان خود از جمله استراليا و ژاپن داريم و بايد قبل از اين مسابقات با بازي با تيم‌هاي شرقي به دنبال شبيه‌سازي باشيم بالاخره بازي کره به ژاپن و حتي کيفيت‌اش به استراليا هم نزديک است و ما مقابل کره‌اي‌ها يک محک جدي خواهيم خورد.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا دايي اعلام کرده که شما نبايد مقابل کره بازي کنيد گفت: من از اين موضوع اطلاعي ندارم بالاخره اگر مسئله‌اي است آقاي دايي و منصوريان با يکديگر حل مي کنند و ما تابع دستورات هستيم و خودم را وارد اين ماجراها نمي‌کنم و انشاءالله اين دو مربي بزرگ با يکديگر صحبت‌هاي لازم را خواهند کرد. فعلا من در خدمت تيم ملي هستم.

صادقيان در پاسخ به سوال ديگري که امکان دارد شما در دربي 78 حضور نداشته باشيد گفت: مگر مي‌شود آدم بي‌خيال دربي شود؟ در اين شرايط حساس که به نظرم با يک گفت‌وگو حل مي‌شود نمي‌توانم اظهارنظر کنم. اجازه دهيد تا اين توافق بين مسئولان پرسپوليس و تيم ملي شود انشاءالله خير باشد. باور کنيد من خودم هم نمي‌دانم الان چه بگويم اميدوارم که با يک تعامل خوب همه‌چيز حل شود.

مهاجم قرمزپوشان همچنين درباره پيشنهاد از چند تيم خارجي نيز گفت: راستش را بخواهيد چند پيشنهاد خوب دارم اما همه‌چيز را به آخر فصل موکول کرده‌ام و الان هدفم قهرماني پرسپوليس است فرصت لازم براي تصميم‌گيري دارم و زياد در اين باره عجله نمي‌کنم چون مي‌خواهم بهترين تصميم را بگيرم. قطعا براي تصميم گرفتنم سعي مي‌کنم از مشاوران و فوتباليست‌هاي سابق کشورمان مثل دايي هم کمک بگيرم چون بالاخره آنها با ريز و درشت فوتبال ايران آشنا هستند و نمي‌خواهم تصميمم به بازي کردنم لطمه بزند.
منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم