۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
وزنه بردار المپیکی :

باقری مجبور شد برود، منت سر ما نگذارد

سعید محمدپور می‌گوید چون شرایط سالن آزادی بهتر بود صحبت کردیم تا بتوانیم آنجا تمرین کنیم.
کد خبر : ۱۵۲۷۳۴
صراط:درباره بازگشت وزنه‌برداران المپیکی به سالن وزنه‌برداری آزادی اظهار کرد: هنوز اردوی بزرگسالان شروع نشده اما چون مشکلات حل شده و شرایط در سالن وزنه‌برداری آزادی بهتر بود، صحبت کردیم که آنجا تمرین کنیم در حال حاضر نیز هر روز تمرین می‌کنیم یک روز صبح و بعدازظهر و یک روز فقط در صبح تمرین داریم.

محمدپور در پاسخ به این پرسش که زیر نظر حسین توکلی تمرین می‌کنید یا خیر، تصریح کرد: نه، ما خودمان تمرین می‌کنیم و توکلی نیز سرگرم وزنه‌برداران نوجوان است زیرا اردوی نوجوانان دیر آغاز شده و نباید انتظار داشت خیلی زود به شرایط ایده‌آل برسند با این وجود امیدوارم در مسابقه‌های نتیجه‌ی خوبی کسب کنند.

وی درباره به تعویق افتادن لیگ برتر نیز بیان کرد: من عجله‌ای ندارم به لیگ برتر برسم چرا که می‌خواهم خیلی خوب تمرین‌های بدنسازی و فیزیوتراپی را بر روی پایم انجام دهم و اگر الان فشار بیاورم ممکن است مصدومیتم بیشتر شود. با این وجود اگر به لیگ برسم حتما وزنه می‌زنم.

وزنه‌بردار المپیک ایران در پایان با اشاره به صحبت‌های سرمربی مستعفی تیم ملی مبنی بر این که به خاطر وزنه‌برداران المپیکی دیگر به تیم ملی برنمی‌گردد، گفت: این که باقری می‌گوید به خاطر ما پنج نفر برنمی‌گردد. مطمئن باشید این طور نیست چرا که اگر واقعا به خاطر ما بود سال گذشته این کار انجام می‌داد در حالی که پیش از این در اردوها به ما می‌گفت من تا سال 2020 هستم شما به فکر خودتان باشید. بنابراین مطمئنا دیگر نمی‌توانست ادامه دهد یا مجبور شد برود و منت سر ما نگذارد.

منبع: ایسنا