۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶

مجید جلالی:چرخ گردون برای ما خوب نبود!

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در آستانه دیدار با نفت مسجد سلیمان در جام حذفی گفت: این گونه بازی‌ها گاهی خیلی سخت می‌شوند و ما حریف را تیم قدرتمندی حساب می‌کنیم.
کد خبر : ۱۵۲۷۷۲

صراط: مجید جلالی درباره دیدار فردا (یکشنبه) تیمش در جام حذفی برابر نفت مسجد سلیمان،‌ اظهار کرد: برای جام حذفی اهداف مهمی داریم و می‌خواهیم اولین مرحله را با قدرت پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص شناختش از حریف هم گفت: چند بازی این تیم را دیده‌ام و از چند بازیکنش شناخت دارم. باید آنها را حریف قدرتمندی حساب کنیم. این بازی‌ها گاهی به بازی‌های سختی تبدیل می‌شوند و ما باید حریف را حریف سختی بدانیم.

جلالی هم‌چنین گفت: سه جلسه تمرینی که در تهران داشتیم خیلی خوب بود. توانستیم بعد از دو، سه هفته‌ تمرین خوبی کردیم. در این تمرین‌ها دریافتم که می‌توانیم باز هم به سرعت تیمی گذشته برسیم . برای این مساله نیاز به تمرین‌های بیشتری داریم.

وی در ادامه درباره وضعیت تیمش در آغاز نیم فصل دوم و چند نتیجه‌ بد گفت: همه چیز برای ما خوب پیش می‌رفت. شرایط تیم ما طوری است که باید با تمرین کیفیت را بهتر کنیم، ولی وقتی تمرین‌های ما به علت برف و سرما وقفه افتاد، متعاقب آن کیفیت تیم هم پایین آمد.

وی افزود: در دو بازی آخر که در تبریز داشتیم، نتوانستیم کیفیت خوبی داشته باشیم، ولی در هر دو بازی هم در دقیقه‌ 90 گل خوردیم. باید بگویم چرخ گردون برای ما خوب نبود.

جلالی هم‌چنین درباره گل دقیقه‌ 95 علی کریمی برابر مس گفت: قرار نیست که چرخ گردون همیشه به ضرر ما باشد!

منبع: ایسنا