۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰

آرزوی علی کریمی برای باشگاه های کشور

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم روزی باشگاه‌های ما ساده‌ترین امکانات مانند تمرین و ورزشگاه خوب را داشته باشند.
کد خبر : ۱۵۲۷۸۰

صراط: علی کریمی در خصوص تمرینات تراکتورسازی در تهران گفت: با توجه به اینکه در تهران هستیم شرایط تمرین خوبی را دنبال می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه شرایطمان خوب است و جام حذفی را مانند لیگ برتر جدی خواهیم گرفت چون این جام هم برای ما بسیار مهم است و می‌خواهیم در جام حذفی دست پر باشیم. اما الان باید تمام فکرمان را به حریف پیش رو مشغول کنیم.

کریمی در خصوص تغییر مکرر زمین بازی در مسجد سلیمان نیز گفت: اولا حق طبیعی هر تیمی است که به بهترین نحو از شرایط میزبانی خود استفاده کند. فوتبال حرفه‌ای است و این هم در آن وجود دارد.

هافبک تراکتورسازی افزود: فقط من امیدوارم در این فوتبال حرفه‌ای روزی برسد که ساده‌ترین امکانات را مانند ورزشگاه و زمین بازی داشته باشیم تا دیگر دغدغه‌ای در این مورد نداشته باشیم البته ما تابع تصمیماتی هستیم که می‌گیرند و همیشه هم معتقدم میزبانی حق همه تیم‌ها است و آنها مشخص می‌کنند که میهمان باید در کدام زمین بازی کند.

کریمی خاطر نشان کرد: ما مشکلی با این مسائل نداریم و تابع تصمیماتیم اما باز هم می‌گویم امیدوارم که روزی برسد که ساده‌ترین امکانات را در فوتبال حرفه‌ای خودمان داشته باشیم.

وی در پایان در مورد شرایط تراکتورسازی نیز گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و امیدوارم دست پر بازی خودمان در جام حذفی را پشت سر بگذاریم تا سپس به بازی‌های بعدی فکر کنیم. بازی کردن با هر تیم شرایط سخت خود را دارد و زیبایی‌های جام حذفی به همین است. یک تیم لیگ برتری یک بار با یک تیم لیگ یکی روبرو می‌شود و شاید هم یک بار با تیم لیگ دسته 3. اینها زیبایی‌های جام حذفی است اما این موضوع انگیزه‌ها را بیشتر می‌کند که ما باید مراقب این مسائل باشیم تا انشاء‌الله حریف خودمان را پشت سر بگذاریم.

منبع: فارس