۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
در آستانه دیدار لیورپول چلسی

سرمربی لیورپول:مورینیو من را سرمربی کرد!

سرمربی لیورپول در‌ آستانه جدال تیمش با چلسی در لیگ برتر انگلیس به تمجید از همتای پرتغالی خود در کادر فنی آبی‌پوشان لندن پرداخت و ادعا کرد بدون حضور او نمی‌توانسته هدایت قرمزپوشان مرسی‌ساید را بر عهده بگیرد.
کد خبر : ۱۵۲۷۹۵
صراط: برندان راجرز که تیمش فرداشب (یکشنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس میهمان چلسی است ادعا کرد بدون آقای خاص هرگز نمی‌توانسته مربی لیورپول شود.

راجرز با اعتراف به این موضوع که در زمان فعالیتش به عنوان مربی تیم جوانان چلسی در دوره نخست مربیگری مورینیو در استمفوردبریج، درس‌های فراوانی از این مربی پرتغالی گرفته است، اظهار داشت: اگر مورینیو و درس‌‌هایی که از او آموختم نبود، شاید من اکنون سرمربی لیورپول نبودم. مورینیو در حرفه مربیگری من نقش پررنگی ایفا کرد. آن زمان یک فرد 30 ساله بودم که هیچکس مرا نمی‌شناخت اما مورینیو به من شیوه خودباوری و به دست آوردن اعتمادبه‌نفس را آموخت و مرا برای پذیرفتن مسئولیتی که اکنون دارم به شیوه‌ای فوق‌العاده آماده کرد.

راجرز افزود: مورینیو کسی بود که من سعی کردم از او درس‌های زیادی بیاموزم و کوشیدم از او کوچک‌‌ترین جزئیات درباره شیوه کنار آمدن با فشار مربیگری در تیم‌های بزرگ را یاد بگیرم.

شب گذشته مورینیو با تحسین لیورپول تحت هدایت برندان راجرز، این تیم را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی دانست و دلیلش را هم شرایط کاری راحت‌تر قرمزپوشان مرسی‌ساید به دلیل فارغ بودن از دغدغه بازی در رقابت‌های اروپایی دانست.

راجرز در واکنش به اظهارات اخیر آقای خاص گفت: ما اینطور بوده‌ایم؟ نگران نباشید. من همه مدل‌ بازی (کنایه از بازی‌های روانی مورینیو) را می‌شناسم. منتظر بازی هستم، چون این اولین باری است که یک تیم با هدایت من مقابل تیمی تحت هدایت مورینیو قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم