۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی:

دولت نباید به افراطی‌ها و آشوبگران فتنه میدان دهد

از دولت محترم نیز تقاضا داریم که با در پیش گرفتن مشی اعتدالی حق جویانه و به حق عاملانه از انتساب عده ای افراطی بد سابقه به خود جلوگیری نموده و حسن خیرخواهی را برای ایران اسلامی و مردم عزیز به عمل رساند.
کد خبر : ۱۵۳۳۴۹
صراط: بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت سالروز نهم دی ماه طی بیانیه ای نوشت: انقلاب اسلامی در کشاکش بحران های خطیری است که استقلال و آزادی و جمهوریت نظام را نشانه گرفته و با آن ستیز می کنند. جریال اعتدالی حاکم بر کشور باید به این نکته توجه داشته باشد که افرادی سود جو، مذبذب و مردد ممکن است به طمع قدرت و یا هر عنصر نفسانی و پلید دیگری به نام اعتدال خود را به دولت یازدهم نزدیک کنند و بدنه ی فتنه ی جدیدی را بازسازی نموده تا در بزنگاه های انقلاب ضربه ی خود را به انقلاب بزنند. لزوم صف بندی و روشن ساختن چهره ی اعتدالی با آنها و ندادن فرصت جولان های خطرناک به آنان امید این را حاصل خواهد کرد که جریان دیگر نفاق جديد در بدنه ی نظام شکل نگیرد، گو اینکه تا نظام اسلامی برپا باشد، و گفتمان های عدالت طلبانه و سازش ناپذیر این انقلاب با جریان های استکباری برقرار باشد، دشمنی ها و دسیسه ها برقرار خواهد بود اما به فضل الهی و با تدابیر و هدایت های رهبری نظام و هوشیاری و بصیرت مردم خطری آن را تهدید نخواهد کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

...وَ ذَکّرهُم باَیامِ الله انّ فی ذلکَ لآیاتٍ لکّلِ صبّارٍ شَکورٍ
...و روزهای خدا را برای آنان یاد آوری کن، که قطعا در این (یادآوری)، برای هر شکیبای سپاسگذاری عبرت هاست. (سوره ابراهیم آیه 5)

ملت شریف و بزرگوار ایران!
اکنون پس از حضور گسترده در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولتی جدید؛ بدون هیچ گونه تنش و آشوب و اردو کشی خیابانی توسط رقبای انتخاباتی و در آستانه سالروز حماسه مردمی « نه دی؛ روز بصیرت» ما دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه طباطبایی فرصت را مغتنم دانستیم که برخی نکات را به محضرتان عرض نماییم:

در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم آنچه به مردم عزیز جسارت خلق طوفانی سهمگین و خلق حماسه ای سیاسی را داد اعتماد به نظام اسلامی، رهبری معظم و كارگزاران دلسوز بود. در این انتخابات نیز چون دیگر مراحل حساس شکوفایی و تحقق مردم سالاری دینی در نظامی برخاسته از اسلام ناب محمدی (ص)؛ حسن تدبیر و اداء امانت صورت گرفت. آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که نظامی که بستر برگزاری  انتخابات اخیر بود همان نظام برگزار کننده انتخابات گذشته بود. اما عده ای با برنامه ريزي قبلي در آن سال گمان کردند که می توانند با گل آلود کردن آب زلال مشارکت خیره کننده ی 85 درصدی توده خیرخواه  ملت، ماهی سیاه اهدافشان را به تور گیرند و عقده گشايي ديرينه خود را نسبت به انقلاب و رهبري عملياتي نمايند. اهدافی که به واسطه مشیت الهی و تدابیر رهبری معظم انقلاب و بصیرت مثال زدنی توده مردم -که تجلی آن یوم الله « نه دی» بود- همه چون نقشی بر آب محو گرديد.

لازم به تذکر است که اکنون –بیشتر از گذشته- انقلاب اسلامی در کشاکش بحران های خطیری است که استقلال و آزادی و جمهوریت نظام را نشانه گرفته و با آن ستیز می کنند. جریال اعتدالی حاکم بر کشور باید به این نکته توجه داشته باشد که افرادی سود جو، مذبذب و مردد ممکن است به طمع قدرت و یا هر عنصر نفسانی و پلید دیگری به نام اعتدال خود را به دولت یازدهم نزدیک کنند و بدنه ی فتنه ی جدیدی را بازسازی نموده تا در بزنگاه های انقلاب ضربه ی خود را به انقلاب بزنند. لزوم صف بندی و روشن ساختن چهره ی اعتدالی با آنها و ندادن فرصت جولان های خطرناک به آنان امید این را حاصل خواهد کرد که جریان دیگر نفاق جديد در بدنه ی نظام شکل نگیرد، گو اینکه تا نظام اسلامی برپا باشد، و گفتمان¬های عدالت طلبانه و سازش ناپذیر این انقلاب با جریان های استکباری برقرار باشد، دشمنی ها و دسیسه ها برقرار خواهد بود اما به فضل الهی و با تدابیر و هدایت های رهبری نظام و هوشیاری و بصیرت مردم خطری آن را تهدید نخواهد کرد؛ انشا الله.

باید بدانیم و بپذیریم یکی از برجسته ترین پیام های یوم الله «نه دی» مبارزه با استعلا خواهی عده ای از خواص سیاسی بود، آنهایی که با تحلیل غلط و تکبر و غرور به سران فتنه تبدیل شدند و با اعمالشان لطمات جبران ناپذیری را به بدنه مردم و نظام وارد آوردند و مسبب ریخته شدن خون دهها شهید مبارزه با اغتشاشات ناشی از آن در مبارزه با استعلاخواهی سران و اصحاب فتنه شدند. شهدایی که در اوج مظلومیت، گمنامی  و بدون کوچکترین ادعایی به تکلیف خود عمل کردند. این کلام خلاف حق نیست که این حرکت عظیم را که حرکتی بر آمده از روح ولایت، روح حسین بن علی (ع) و دفاع از اسلام و لبیک به مقام عظمای ولایت فقیه بود را «انقلاب سوم» بنامیم. انقلابی که در راستای انقلاب اول و دوم بر ضد استبداد  و استکبار بود.

 جای تاسف فراوان است که عده ای از محکومین فتنه 88  آنهایی که مسببان و طراحان و مشاوران و عاملان آن ضایعه ی عظیم بودند، این روز ها با گذشت تنها چند سال از آن اتفاق فراموش نشدنی؛ با انتساب خود به دولت اعتدال در این ماه های اخیر ادعا می کنند که از سهم خود در انتخابات 88 گذشته اند! عده قليل دیگري نیز هم صدا با جریان های خارجی در داخل و بعضا از روی جهل و نادانی و عدم اشراف و یا با اشراف به ابعاد توطئه آمیز آن فتنه بر این شعارند که فتنه گران باید آزاد شوند! و این در حالی است که با روشن شدن ابعاد معارضه برای براندازی – نه رقابتی انتخاباتی- حتی عذر خواهی و ابراز ندامتی به پیشگاه مردم عزیز و صبورمان نکرده اند! ما به عنوان دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن عذر خواهی از ساحت ملت شریف عرض می نماییم که: حصر سران فتنه توسط نظام اسلامی لطفی بزرگ و ناشی از کرامت و بزرگواری نظام و مردم است. همچنين از دولت محترم نیز تقاضا داریم که با در پیش گرفتن مشی اعتدالی حق جویانه و به حق عاملانه از انتساب عده ای افراطی بد سابقه  به خود جلوگیری نموده و حسن خیرخواهی را برای ایران اسلامی و مردم عزیز به عمل رساند.

در پایان، ضمن تجديد پيمان با امام جامعه با بیانی صریح و قاطع اعلام میداریم که: هر فتنه ای در مقابل حق، در مقابل ملت هوشیار از بین خواهد رفت؛ بدانید که گرد و غبار فرو خواهد نشست. حواشی و پیرایه ها و اعمال و حرف های دشمن شاد کن تمام خواهد شد؛ اما این حقیقت می ماند. «فامّا الزَّبدُ فَیَذهبُ جُفاءً و امّا ما یَنفَعُ الناسَ فَیَمکُثُ فِی الارضِ» (سوره رعد آیه 17)

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی

منبع: مشرق