۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

ساعی به فدراسیون جهانی شکایت می‌کند

هادی ساعی پس از آن که نتوانست در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو شرکت کند، گفت: در مورد این اتفاقات به فدراسیون جهانی شکایت می‌کنیم.
کد خبر : ۱۵۳۶۰۵
صراط: هادی ساعی در جمع اظهار کرد: با این که برای حضور در مجمع چندین بار از من دعوت شده بود، نتوانستم در این مجمع به عنوان کاندیدا شرکت کنم. می‌توانم بدون مشکلی در مجمع حضور داشته باشم اما امروز اعلام کردند که نمی‌توانم بدون مجوز در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت کنم و گفتند که مدارکم ناقص است.

وی افزود: به نظر من این انتخابات مهندسی شده است و شرایطی پیش آمده که من را از خانه‌ام تکواندو بیرون کردند. هادی ساعی حدود ساعت 11 وارد آکادمی ملی المپیک شد، اما به مجمع نیامد.

هادی ساعی اضافه کرد: با این شرایط نمی‌توانم دیگر با فدراسیون همکاری کنم.

ساعی گفت: من در مورد این اتفاقات به فدراسیون جهانی شکایت می‌کنم.

قهرمان تکواندوی جهان ادامه داد: برای حضور در مجمع به من نگفته بودند که یکی از این دو بحث یعنی فعالیت در فدراسیون تکواندو و یا عضو شورای اسلامی شهر را انتخاب کنم، بلکه به من گفته بودند که بروم و فکر کنم و مجوز بگیرم، اما وقتی مجمع را بین دو روز تعطیل برگزار می‌کنند مشخص است که چه قصد و هدفی دارند.

محمد مهدی اسعدی ، یکی از کاندیداها برنامه‌های خود را ارائه کرد. علی محمد بسحاق، دیگر کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو انصراف داد و پولادگر هم اکنون در حال ارائه برنامه‌های خود است.

مرتضی کریمی ، سرمربی سابق تیم ملی هم به آکادمی ملی المپیک آمده بود، اما نتوانست در مجمع شرکت کند. البته قرار بود او به عنوان نماینده مربیان شرکت کند که بعد از تغییر و برکناری از تیم ملی جای خود را به بیژن مقانلو داد. مقانلو هم اکنون در مجمع حاضر است.

منبع: ایسنا