۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۹

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی با چراغ خاموش کاندیداها

جلسات تبلیغاتی کاندیدهای انتخاباتی مجلس دهم در حوزه ساری و میاندرود از صحن شورا تا منازل و محافل برگزار می‎شود.
کد خبر : ۱۵۴۲۸۷

صراط: در حالی که بیش از دو سال تا برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال 94 باقی مانده شنیده‏ها حاکی است که از همین حالا برخی از کاندیداها جلسات خود را در محلات شهری و روستاها با معتمدان و افراد بانفوذ شروع کرده‎اند.

در هفته‏های گذشته برخی از کاندیداهای ادوار مجلس که موفق به کسب آرای مردم در آن دوره‎ها نشده بودند به همراه چهار نفر از نمایندگان شورای شهر مرکز استان به تکاپو افتاده‌اند.

همچنین نمایندگان فعلی این حوزه انتخابیه جلساتی را در نقاط مختلف شهرستان‎های ساری و میاندرود برگزار کرده‎اند تا افراد و مهره‎های ستادهای خود را از حالا جای گذاری کنند.

حضور یکی از مسئولان اجرایی اسبق این حوزه که سابقه کاندیداتوری در مجلس را دارد و همچنین دو نفر از کاندیداهای ناموفق اما بسیار جدی دور گذشته از جمله ویژگی‏های نشست‏های انتخاباتی این روزها است که گاهی با حضور خود کاندیداهای احتمالی و گاهی با حضور نزدیکان آنها برگزار می‌شود.

برخی از زمزمه‎ و تحلیل‏ها از عدم شرکت در انتخابات یکی از نامزدهای سابق به دلیل مشغولیت در پایتخت حکایت دارد با این وجود همچنان برخی جلسات به نام وی ساماندهی می‌شود.

نکته جالب اینکه برخی از کاندیداهای احتمالی شاغل در کسوت نمایندگی شورای شهر مرکز استان در هفته‏های اخیر دست به اقداماتی مانند پیگیری الحاق فرودگاه دشت ناز به مرکز استان دست زدند تا از الان برای سخنرانی‏های انتخاباتی خود برگ برنده‏ای داشته باشند.

این تلاش‎های انتخاباتی در حالی در شورای مرکز استان پیگیری می‏شود که مخالفان زیادی از مردم تا امام جمعه و مسئولان در همسایه شرقی یعنی میاندرود دارد و حتی رئیس شورای اسلامی این شهرستان با الحاق روستای انتخابیه خود به ساری مخالفت و از ایجاد دغدغه برای مردم توسط اعضای شورای شهر ساری انتقاد کرده بود.


منبع: فارس