۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸

بازیکنان به جشن پرسپولیس نیامدند

مدیرعامل سال‌های گذشته باشگاه پرسپولیس می گوید بازیکنان این تیم باید به خاطر احترام به هواداران در جشن 50 سالگی باشگاه شرکت می کردند. غمخوار همچنین عنوان کرد، گزینه مدیرعاملی ملوان نیست.
کد خبر : ۱۵۴۲۹۶
صراط: اکبر غمخوار که در جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود در این رابطه اظهار کرد: باشگاه امشب زحمات زیادی کشیده بود و باید از آنها تشکر کرد. ای کاش مدیران قبلی و بازیکنان پرسپولیس هم حضورشان در این مراسم بیشتر بود. فکر می‌کنم که مدیران قبلی دعوت بوده‌اند، اما نمی‌دانم چرا در این جشن حضور پیدا نکردند.

او در پاسخ به این سوال که اگر الان مدیرعامل پرسپولیس بود، پرداخت مطالبات بازیکنان را در اولویت قرار می‌داد یا برگزاری جشن پنجاه سالگی باشگاه را، گفت: این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند. هم مطالبات بازیکنان باید پرداخت شود و هم باید از پیشکسوتان تقدیر شود؛ چرا که همین بازیکنان چندی بعد به خیل پیشکسوتان می‌پیوندند. به نظر من بازیکنان باید در این جشن حضور پیدا می‌کردند. پرسپولیس یک باشگاه مردمی است نه شخصی. آنها باید به خاطر هواداران به این جشن می‌آمدند. مسائل مادی را نباید در این کار بزرگ فرهنگی دخیل کرد.

غمخوار درباره احتمال حضور خود در پست‌های مدیریتی باشگاه ملوان پس از رفتن محمدصادق درودگر گفت: نمی‌دانم تکلیف مدیرعامل این باشگاه چه می‌شود. باید هیات مدیره تشکیل شود و بعد در این باره تصمیم گیری صورت گیرد. من جزو هیات مدیره نیستم. گزینه مدیر عاملی ملوان هم نیستم. به فوتبال علاقه دارم اما نه در حوزه مدیریتی آن.

او در پاسخ به این سوال که اگر بنا باشد بعد از رویانیان مدیرعامل پرسپولیس شود، چه نظری دارد، گفت: پرسپولیس که 50 ساله شد اما من 45 سال است که هوادار این تیم هستم و هر خدمتی که بتوانم به این باشگاه انجام می‌دهم.

منبع: ایسنا