۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲
آدم‌هاي کج و کوله بايد از استقلال بروند

انتقاد شدید روشن از مديريت باشگاه استقلال

حسن روشن در جشن 50 سالگي پرسپوليس به شدت از مديريت باشگاه استقلال انتقاد کرد.
کد خبر : ۱۵۴۳۰۲
صراط: پيشکسوت باشگاه استقلال که در جشن 50 سالگي باشگاه پرسپوليس حضور يافته بود، در اين رابطه اظهار کرد: آقاي رويانيان که الان مديرعامل پرسپوليس است، در عمرش چهار تا روپايي نزده، اما از دوستانش کمک گرفته و تا الان چند کار خوب انجام داده است. ما شاهد اين بوديم که مسئولان شوراي شهر يکي از شهرستان‌هاي کشور 10 هزار متر به باشگاه پرسپوليس اهدا کرد. ما هم در استقلال از اين موارد داريم اما فقط نمي دانيم اين چيزها کجا مي‌رود.

 او ادامه داد: من امشب به همراه عباس کارگر جم مخصوصا به جشن پرسپوليس آمديم که به مديران باشگاه ثابت کنيم اين چيزي که شما مي‌گوييد نيست. شما حساب کنيد 50 پيشکسوت پرسپوليس که به اين جشن دعوت شده بودند، امشب تا صبح نمي‌خوابند فقط به خاطر اين که اسم‌شان آمده و از آنها تقديري شده. هيچ بحث مالي هم در ميان نيست.

روشن با انتقاد از مديريت کنوني باشگاه استقلال گفت: آدم‌هاي کج و کوله بايد از استقلال بروند. من از وزير ورزش و جوانان اين را مي‌خواهم و احتياجي هم به هيچ چيز ندارم. هر چيزي که دلم بخواهد مي گويم تا اين باشگاه درست شود. من به عنوان يک پيشکسوت استقلال ننگم مي‌آيد از اين که بگويم در آکادمي باشگاه چه فجايعي رخ مي‌دهد که آقايان اين مسائل را پشت قهرمان شدن پنهان مي‌کنند. ما اين قهرماني‌ها را نمي‌خواهيم.

مهاجم سال‌هاي دور تيم ملي فوتبال در ادامه گفت: پرسپوليس از الان در حال پشتوانه سازي براي آينده خود است. همان طور که در قديم اين دو باشگاه چنين کاري مي‌کردند. من در زمان بازي‌ام از پرسپوليس پيشنهاد داشتم. پول خوبي هم مي‌دادند. با 500 هزار تومان آنها مي‌شد در آن زمان پنج – شش خانه خريد ولي ما در استقلال بزرگ شده بوديم و تعصب داشتيم. حالا وقتي به استقلال مي‌گويند چه کار فرهنگي انجام داده‌ايد، براي من خيلي جالب است که مديرعامل تحصيلکرده ما مي‌گويد سه دوچرخه‌سوار را از قم به مشهد فرستاديم. اگر کار فرهنگي اين است پس جشن امشب چيست؟

پيشکسوت استقلال در ارزيابي خود از داربي پيش روي سرخابي‌هاي پايتخت گفت: تا زماني که بازيکنان در اين دو باشگاه رشد پيدا نکنند و به پيراهن‌شان تعصبي نداشته باشند نمي‌شود به اين بازي گفت داربي. اين بازيکنان اگر ببازند ناراحت پول نگرفتن‌شان هستند.
منبع: ایسنا