۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵

آخرین نظر رویانیان در مورد دایی

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از نظر من وقتي علي دايي در جشن باشگاه شرکت کرد به اين معناست که تمام تيم حضور داشته است.
کد خبر : ۱۵۴۳۸۷
صراط: محمد رويانيان در مورد مراسم شب گذشته اظهار داشت: خوب يا بد خدا را شکر مي‌کنم که با حضور قهرمانان و پهلوانان سرشناس از جمله علي پروين، طالقاني، موحد، نصيري اين جشن برگزار شد. همه آمدند و ما را شرمنده خود کردند. به نظرم روز باشکوهي رقم خورد.

وي افزود: ما سعي کرديم از قهرمانان ملي باشگاه پرسپوليس تجليل کنيم و حتي در اين ميان استقلالي‌ها هم مانند روشن و بزرگان ديگرشان به مراسم ما آمدند که اين هم نشانگر بزرگواري آنها بود البته به نظرم حضور محمد دادکان براي ما يک دنيا ارزش داشت که جا دارد از طرف خانواده پرسپوليس از ايشان تشکر کنم که به دعوت خانه خودش جواب مثبت داد و در بين بزرگان حضور پيدا کرد.

رويانيان ادامه داد: ديشب راحت خوابيدم چون لبخند پيشکسوتان را ديدم که برايم يک دنيا ارزش داشت. مجموعا جشن زيبا و خوبي بود حماسه ساز ملبورن يعني خداداد عزيزي حضور يافت و پيام معاون رئيس‌جمهور را هم شنيديم. کاري بود که از دست ما برمي‌آمد که اميدوارم اين جشن ۵۰ سالگي حداقل چند ثانيه لبخند را به لب بزرگان آورده باشد.

رويانيان در مورد برخي بي‌نظمي‌ها گفت: بالاخره پرسپوليس يک يا دو پيشکسوت که ندارد، بزرگان زيادي در اين تيم بوده‌اند که طبيعي است در سالني که ما داشتيم اگر دو برابر هم جا داشت پر مي‌شد، خوب يا بد کاري بود که از دست ما برمي‌آمد. انشاء‌الله سعي مي‌کنيم در مراسم‌هاي ديگر بهتر و پرقدرت‌تر ظاهر شويم تا هيچکس کوچکترين ناراحتي نداشته باشد. اين برنامه‌ريزي را از سال قبل انجام داده بوديم و خيلي خوشحالم همه پرسپوليسي‌ها مانند گل‌محمدي و بزرگاني مانند بهزادي، کلاني و همه آمدند تا اين روز باشکوه‌تر شود و برج ميلاد باز هم سرخ شود.

وي در خصوص عدم حضور بازيکنان پرسپوليس نيز گفت: وقتي که علي دايي به يک مراسم بيايد انگار همه تيم آمده‌اند. پرسپوليس در کوران مسابقات است. دل بچه‌ها هم با ما بود.

وي افزود: ما در پرسپوليس دو بحث داريم، يک بحث باشگاه‌داري و يک بحث تيم‌داري. اين کار ما در بحث باشگاه‌داري انجام شد که انشاء‌الله اگر باشم هميشه سعي مي‌کنم از پيشکسوتانمان بيشتر تمجيد کنيم زيرا اينها مو سفيدان فراموش ناشدني فوتبال ما هستند.

رويانيان ادامه داد: بحث ديگر نيز در مورد مشکلات و مسائل مالي است که انشاء‌الله با تلاشي که انجام داديم سعي مي‌کنيم ظرف ۱۰ روز آينده اين مسائل را حل کنيم و بازيکنان پول‌هاي خود را بگيرند. با تمام توانم تلاش مي‌کنم البته در مراسم شب گذشته نيز صحنه‌هاي زيبايي اتفاق افتاد، بانک رسالت ۵۰۰ ميليون تومان به صندوق ما کمک کرد و ما بايد اين پول را بعدا برگردانيم. از طرف ديگر تعدادي از افراد مانند مالک کارخانه کاشي پرسپوليس و آقاي رمضان‌زاده و برخي افراد نيز کمک‌هايي به صندوق پيشکسوتان داشتند که به نظرم نبايد اين کارهاي بزرگ فراموش شود و من همين جا به خاطر اينکه به اين پيشکسوتان اين طور عاشقان پرسپوليس نگاه مثبت دارند تشکر ويژه مي‌کنم.
منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم