۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹

نظرشریعتمداری درباره مرگ ماجدالماجد

مدیر مسئول روزنامه کیهان در خصوص پیشتازی اصولگرایان در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: با توجه به سوابق کاری اصولگرایان این نکته کاملا محسوس است.
کد خبر : ۱۵۴۴۲۷

صراط:  حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم پرورش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی برای پیشتازی اصولگرایان در برخورد با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: با یک نگاه به سوابق کاری آنها به این موضوع پی می‌بریم.

شریعتمداری در خصوص ویژگی‌های اخلاقی مرحوم پرورش تصریح کرد: آقای پرورش بسیار ساده‌زیست بود؛ زمانی که ایشان به مأموریت‌های خارج از کشور می‌رفت تمام حقوق ارزی خود را تحویل می‌داد و می‌گفت که من به آن احتیاجی ندارم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه مرحوم پرورش حرکت خود را از زمان حضرت امام با مسیر رهبری تنظیم می‌کرد، افزود: فقدان وی یک فاجعه است.

وی در خصوص مرگ مشکوک ماجد الماجد و اعزام یک تیم از ایران در این زمینه تصریح کرد: آنطور که خبرهای اولیه نشان می‌داد ماجد الماجد باید زنده دستگیر می‌شد، او جعبه سیاه اطلاعات عربی اسرائیلی بود و به همین دلیل پس از دستگیری او عربستان هزینه بسیاری برای بازپس‌گیری و آزادی او فراهم کرد.

شریعتمداری خاطر نشان کرد: اگر ماجد الماجد دستگیر می‌شد می‌توانست سرنخ های بسیار زیادی را فاش و برملا کند لذا شواهد نشان می‌دهد که او را کشته‌اند و تیم‌های سعودی و اسرائیل که به آدمکشی و انفجارهای تروریستی شهرت دارند بعید نیست که مهره سوخته خود را از بین برده باشند.


منبع: فارس