۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱

وزیرورزش:2هفته کارمامعادل‌دوسال کاربود

نخستین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با حضور گودرزی برگزار شد.
کد خبر : ۱۵۴۴۷۵

صراط: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در این نشست محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به روند مطلوب برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها گفت: دو هفته پر کار را پشت سر گذاشتیم که در حقیقت انباشت دو سال کار بود. این پروسه خوب مدیریت شد و سجادی و همکارانش عملکرد قابل تقدیری داشتند.

گودرزی با تاکید بر ادامه اجرای قانون در برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی افزود: برنامه ما برای همیشه در وزارت ورزش و جوانان پیروی از مقررات کشور و قانون‌مداری خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای حوزه جوانان از گلزاری، معاون ساماندهی امور جوانان خواست با جدیت پیگیر اجرایی شدن برنامه‌های این حوزه باشد و از مدیران این بخش بخواهد بر حسن انجام این روند نظارت بیشتری داشته باشند.

در این نشست پیشنهاد ریاست محترم جمهوری و تصویب آن در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عنوان جهان علیه خشونت و افراط گرایی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد حوزه‌های مختلف وزارتخانه پیشنهادات خود را برای بهره‌برداری در جهت ترویج این ایده و به کارگیری آن در همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی در نشست بعدی اعلام کنند.

جلسات شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان از این پس به صورت منظم و هفتگی برگزار شده و سیاست‌های کلان و برنامه‌های توسعه راهبردی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.

منبع: فارس
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند