۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱

سالک:علی مطهری به قانون تمکین کند

نماینده مردم اصفهان با حمایت از عملکرد دستگاه قضائی، گفت: حساسیت به فتنه 88 و برخورد با حامیان آن مطالبه مردم از دستگاه قضائی است و بهتر است مطهری به قانون تمکین کند.
کد خبر : ۱۵۴۴۹۲

صراط: حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه قضائی در برخورد با مفسدان اقتصادی عملکرد قابل قبولی داشته است، گفت: دستگاه قضائی بدون نقص و اشتباه نیست اما در مجموع عملکرد آن مثبت است.

وی با بیان اینکه قانون به نمایندگان درباره اظهار نظر در حیطه قانون اساسی اختیار و مصونیت داده است، تصریح کرد: حمایت از فتنه گران، اقدام علیه قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. کسی نمی‌تواند به بهانه مصونیت قانونی از فتنه حمایت کند. 

سالک با بیان اینکه «اظهارات آقای علی مطهری در حیطه نمایندگی ایشان نبود»، گفت: قانون اساسی اجازه عدول از خطوط قرمز را به هیچ فردی نمی‌دهد چه نماینده باشد چه غیر نماینده. فتنه‌گران با توهین به مقدسات و ارزش‌های اسلامی تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشتند.

نماینده مردم اصفهان در پایان با بیان اینکه حساسیت دستگاه قضائی به فتنه گران و حامیان آنها مطالبه جدی مردم از دستگاه قضائی است،تاکید کرد: همه در برابر قانون یکسان‌ هستند و علی مطهری استثنا نیست لذا بهتر است ایشان به قانون تمکین کند.

منبع: فارس
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید